<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	>
<channel>
	<title>Comentarii pentru: ATELIER de creatie poetica - poemul esti tu</title>
	<atom:link href="http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/</link>
	<description>centrul de actiune poetica</description>
	<pubDate>Fri, 10 Oct 2008 21:37:03 +0000</pubDate>
	<generator>http://wordpress.org/?v=MU</generator>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
		<item>
		<title>de: casa de poezie</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-20</link>
		<dc:creator>casa de poezie</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 14 Apr 2008 15:00:45 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-20</guid>
		<description>@ sisi, inteleg diferenta pe care o faceti intre un enunt care descrie si unul in care se comunica sau se cere in termenii unei oralitati (retorizante in primul caz, tranzitiv in cel de-al doilea) 

@ ddm: la aceste doua versuri am mari retineri. O data din cauza formularii stangace, ingreunare, amanate (ca si cum, in timp ce), si pe de alta parte din cauza impreciziei despre care am vorbit si in runda anterioara. Sigur, pe de alta parte aceasta poate sa tina de o poetica pe care v-ati asumat-o.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ sisi, inteleg diferenta pe care o faceti intre un enunt care descrie si unul in care se comunica sau se cere in termenii unei oralitati (retorizante in primul caz, tranzitiv in cel de-al doilea) </p>
<p>@ ddm: la aceste doua versuri am mari retineri. O data din cauza formularii stangace, ingreunare, amanate (ca si cum, in timp ce), si pe de alta parte din cauza impreciziei despre care am vorbit si in runda anterioara. Sigur, pe de alta parte aceasta poate sa tina de o poetica pe care v-ati asumat-o.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: ddm</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-19</link>
		<dc:creator>ddm</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 12 Apr 2008 17:53:33 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-19</guid>
		<description>1.
evit cu vârful piciorului un gândac
în timp ce ascult cu atenţie prefăcută
2.
trec repede prin fata unuia si a altuia
ca şi cum se adună în creierul meu


alternativ

1. in timp ce ridic capul cu satisfactie (NU, pentru ca ar descrie total aiurea (ca senzatie) si stangaci (ca exprimare) ceea ce simt in acel moment. Ar merge doar in poezia "la misto", la care poate ca s-a dus cu gandul Razvan initial :P)
2.  se adunasera aici toti nemultumitii (in nici un caz, pentru ca ar deturna atentia asupra lor, iar eu vreau sa ramana pe mine)</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>1.<br />
evit cu vârful piciorului un gândac<br />
în timp ce ascult cu atenţie prefăcută<br />
2.<br />
trec repede prin fata unuia si a altuia<br />
ca şi cum se adună în creierul meu</p>
<p>alternativ</p>
<p>1. in timp ce ridic capul cu satisfactie (NU, pentru ca ar descrie total aiurea (ca senzatie) si stangaci (ca exprimare) ceea ce simt in acel moment. Ar merge doar in poezia &#8220;la misto&#8221;, la care poate ca s-a dus cu gandul Razvan initial :P)<br />
2.  se adunasera aici toti nemultumitii (in nici un caz, pentru ca ar deturna atentia asupra lor, iar eu vreau sa ramana pe mine)</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: sisi</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-18</link>
		<dc:creator>sisi</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 09 Apr 2008 22:13:07 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-18</guid>
		<description>pisi, mi-a fost dor de tine
ruperi de ritm, miscari haotice


alternativ

pisi, mi-a fost dor de tine
hai sa iesim la un suc

ideea era-diferentele intre cele 2 variante isi propun sa marcheze schimbarile de registru  intre doua form de de comunicare-una primitiva(in alternativ) si o o forma de comunicare care poata sa devina oricand poetica. In prima varianta se mizeaza pe autism, iti dai seama ca e o forma de comunicare umana esuata si senzatia poate sa duca ori spre o stare de exaltare  euforica ori spre una de rupere asumata, so forme de comunicare esuata</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>pisi, mi-a fost dor de tine<br />
ruperi de ritm, miscari haotice</p>
<p>alternativ</p>
<p>pisi, mi-a fost dor de tine<br />
hai sa iesim la un suc</p>
<p>ideea era-diferentele intre cele 2 variante isi propun sa marcheze schimbarile de registru  intre doua form de de comunicare-una primitiva(in alternativ) si o o forma de comunicare care poata sa devina oricand poetica. In prima varianta se mizeaza pe autism, iti dai seama ca e o forma de comunicare umana esuata si senzatia poate sa duca ori spre o stare de exaltare  euforica ori spre una de rupere asumata, so forme de comunicare esuata</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: casa de poezie</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-17</link>
		<dc:creator>casa de poezie</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 09 Apr 2008 01:12:19 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-17</guid>
		<description>@ George Chiriac: ati oferit o explicatie foarte plastica pentru alegerea temelor. Faceti foarte bine, nu va faceti griji. Totusi cele doua versuri par decupate dintr-un intreg preexistent altfel folositi o gradatie clasica de la general la privat, particular senzatie. Starea, fixarea senzatiei recupereaza expresii plastice, cu potential tactil foarte viu.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ George Chiriac: ati oferit o explicatie foarte plastica pentru alegerea temelor. Faceti foarte bine, nu va faceti griji. Totusi cele doua versuri par decupate dintr-un intreg preexistent altfel folositi o gradatie clasica de la general la privat, particular senzatie. Starea, fixarea senzatiei recupereaza expresii plastice, cu potential tactil foarte viu.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: georgechiriac</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-13</link>
		<dc:creator>georgechiriac</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 08 Apr 2008 15:25:53 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-13</guid>
		<description>salut. nu stiu daca fac bine ceea ce fac, dar macar incerc, casa de poezie este rugata sa ma distruga, daca se poate :)

"nelinistea asta imi lipeste
un plasture de metal pe buze"

alternativ: 

"nelinistea asta imi lipeste 
un sobolan albastru pe buze"

ideea: nelinistea imi aduce o stare de frig. eu nu vreau sa-mi patrunda frigul in interior si astfel imi lipeste un plasture de metal care sa respinga frigul. cam asta e ideea, se poate oscila oricum.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>salut. nu stiu daca fac bine ceea ce fac, dar macar incerc, casa de poezie este rugata sa ma distruga, daca se poate <img src='http://s.wordpress.com/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif' alt=':)' class='wp-smiley' /> </p>
<p>&#8220;nelinistea asta imi lipeste<br />
un plasture de metal pe buze&#8221;</p>
<p>alternativ: </p>
<p>&#8220;nelinistea asta imi lipeste<br />
un sobolan albastru pe buze&#8221;</p>
<p>ideea: nelinistea imi aduce o stare de frig. eu nu vreau sa-mi patrunda frigul in interior si astfel imi lipeste un plasture de metal care sa respinga frigul. cam asta e ideea, se poate oscila oricum.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: casa de poezie</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-12</link>
		<dc:creator>casa de poezie</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 08 Apr 2008 09:56:04 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-12</guid>
		<description>12:41:37 PM    sisi: precizati relatia dintre cele doua versuri pe care le propuneti. Va rog sa oferiti si un vers 2 alternativ, pe care nu l-ati folosi niciodata alaturi de primul.
 12:41:40 PM    sisi: nu s-ntelege
 12:41:44 PM    sisi: ori scriu 2 versuri
 12:41:49 PM    sisi: ori una plus ala vechi
 12:41:50 PM    sisi: ori
 12:41:55 PM    sisi: fii mai clarotte
12:45:16 PM    sisi: deci scrii 2 versuri cu legatura sau nu fata d primul
 12:45:18 PM    sisi: asa?
 12:46:29 PM    sisi: sau scrii de fapt un alt vers pe care il alipesti la primul
 12:46:41 PM    sisi: si k varianta un vers independent
 12:46:41 PM    sisi: ?
 12:47:14 PM    casa de poezie: cum vrei
 12:47:45 PM    sisi: nu se intelege cat tre sa scriid e fapt
 12:47:48 PM    sisi: 1 sau 2?
 12:48:33 PM    casa de poezie: daca vrei 2 scrii 2 daca vrei 1 scrii in continuarea celui pe care l+ai spus data trecut
 12:48:43 PM    sisi: oki
 12:48:46 PM    casa de poezie: il reiei pe ala si continui cu inca unul
 12:49:01 PM    sisi: Va rog sa oferiti si un vers 2 alternativ, pe care nu l-ati folosi niciodata alaturi de primul.
 12:49:06 PM    sisi: plus unul alternativ
 12:49:17 PM    casa de poezie: faci exercitziul
 12:49:20 PM    casa de poezie: si pe urma
 12:49:42 PM    casa de poezie: pentru versul 2 scrii o varianta pe care o consideri nepotrivita
 12:50:03 PM    sisi: aaa</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>12:41:37 PM    sisi: precizati relatia dintre cele doua versuri pe care le propuneti. Va rog sa oferiti si un vers 2 alternativ, pe care nu l-ati folosi niciodata alaturi de primul.<br />
 12:41:40 PM    sisi: nu s-ntelege<br />
 12:41:44 PM    sisi: ori scriu 2 versuri<br />
 12:41:49 PM    sisi: ori una plus ala vechi<br />
 12:41:50 PM    sisi: ori<br />
 12:41:55 PM    sisi: fii mai clarotte<br />
12:45:16 PM    sisi: deci scrii 2 versuri cu legatura sau nu fata d primul<br />
 12:45:18 PM    sisi: asa?<br />
 12:46:29 PM    sisi: sau scrii de fapt un alt vers pe care il alipesti la primul<br />
 12:46:41 PM    sisi: si k varianta un vers independent<br />
 12:46:41 PM    sisi: ?<br />
 12:47:14 PM    casa de poezie: cum vrei<br />
 12:47:45 PM    sisi: nu se intelege cat tre sa scriid e fapt<br />
 12:47:48 PM    sisi: 1 sau 2?<br />
 12:48:33 PM    casa de poezie: daca vrei 2 scrii 2 daca vrei 1 scrii in continuarea celui pe care l+ai spus data trecut<br />
 12:48:43 PM    sisi: oki<br />
 12:48:46 PM    casa de poezie: il reiei pe ala si continui cu inca unul<br />
 12:49:01 PM    sisi: Va rog sa oferiti si un vers 2 alternativ, pe care nu l-ati folosi niciodata alaturi de primul.<br />
 12:49:06 PM    sisi: plus unul alternativ<br />
 12:49:17 PM    casa de poezie: faci exercitziul<br />
 12:49:20 PM    casa de poezie: si pe urma<br />
 12:49:42 PM    casa de poezie: pentru versul 2 scrii o varianta pe care o consideri nepotrivita<br />
 12:50:03 PM    sisi: aaa</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: casa de poezie</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-11</link>
		<dc:creator>casa de poezie</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 08 Apr 2008 09:43:24 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-11</guid>
		<description>va multumesc pentru felul in care participati, domnule Alberto M. Popescu. Va intereseaza si continuarea postata mai sus?

Nu as vrea sa folosesc nici un nume pentru ca ideea mea este sa nu promovez in nici un caz un autor al atelierului sau un pseudonim.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>va multumesc pentru felul in care participati, domnule Alberto M. Popescu. Va intereseaza si continuarea postata mai sus?</p>
<p>Nu as vrea sa folosesc nici un nume pentru ca ideea mea este sa nu promovez in nici un caz un autor al atelierului sau un pseudonim.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: Alberto M. Popesco</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-10</link>
		<dc:creator>Alberto M. Popesco</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 07 Apr 2008 18:15:40 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-10</guid>
		<description>am mizat pe adjectiv, mie imi da senzatia unui esec perpetuu, ca si succesul, dureaza doar 15 minute

interesant, de ce nu reveniti pe agonia.ro cu un nume de buletin romanesc? casa de poezie pare un proiect interesant</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>am mizat pe adjectiv, mie imi da senzatia unui esec perpetuu, ca si succesul, dureaza doar 15 minute</p>
<p>interesant, de ce nu reveniti pe agonia.ro cu un nume de buletin romanesc? casa de poezie pare un proiect interesant</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: romanianbodies</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-9</link>
		<dc:creator>romanianbodies</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 07 Apr 2008 18:07:50 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-9</guid>
		<description>Sorin Staicu 04.04.08 4:20 pm 
 am înţeles. mai greu, ce-i drept… data viitoare îţi răspund mai la obiect. 

Scotch Brite (rola de scame) - pentru ca eleganta sta in detalii. –&#62; mi se pare cel mai ok. şi nu pentru că ar fi un slogan nemaipomenit sau fiindcă ar avea o valoare artistică deosebită, ci pentru că îmi place contrastul (semiotic?) între produsul promovat şi slogan. e vorba de o rolă de scame (produsă de o companie cunoscută mai ales pentru lavete şi bureţi de spălat vase) ce se vrea a fi asociată cu conceptul de eleganţă. şi cred că asta e suficient pentru a ridica asocierea asta de cuvinte la rang de vers…  de fapt, mie îmi par poeme foarte multe titluri publicitare… primul slogan care m-a “dat pe spate” vreodată a fost: Stella Artois - I’d rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity… acum mi se pare un pic kitchios… 

nevermind… vorbim la următoarea etapă a atelierului… asta a fost de încălzire. 

ss

casadepoezie 04.04.08 6:41 pm 
@ sorin m-am prins dar o consideri poezie

casadepoezie 04.04.08 7:18 pm 
e intrebare

ddm 04.04.08 9:38 pm 
ei… doar am spus ca de dragul jocului, dar mai e ceva. si pentru ca eram curios ce-o sa spui. 

nu l-am luat din Crudu, are o alta istorioara. e, de fapt, ce-a mai ramas dintr-un vers dintr-o poezie care-a aratat din ce in ce mai altfel de fiecare data cand am recitit-o si intervenit. acum arata din nou un pic altfel. asadar nu pornesc cu sanse egale in acest exercitiu, pentru ca nu pornesc dintr-un enunt decupat, ci din mine. dar eu vad altfel acest exercitiu.

Sorin Staicu 05.04.08 11:16 am 
nu. nu prea. (raspuns)

Adrian Diniş 05.04.08 1:16 pm 
cel mai degrabă poezie ar fi racheta în care să încapă toţi îndrăgostiţii din lume, îmi aminteşte de graffitiul cu o racheta şi mesajul “love is in the air”; se apropie oarecum de “poezia pe pereţi”  which is kind of great, atât ca underground cât şi ca poezie în realitatea imediată.

casa de poezie 05.04.08 8:39 pm 
@ sorin. inteleg dar ideea e sa alegi un vers pe care il consideri poezie
@adrian si versul?
@ddm e bine si asa. doar sa spui, te rog si de ce e ala poezie pentru tine

casa de poezie 05.04.08 11:11 pm 
@ddm: e ok. dar de ce zici ca o consideri poezie?
@sorin: totusi cauta un vers sau un fragment pe care o consideri poezie
@adrian: daca alegi si un vers si spui de ce il consideri poezie e super. si putem si noi sa trecem luni la intalnirea 2 din atelier

sisi 06.04.08 8:22 am 
acum va citesc prima oara si am si eu un vers. se mai poate?-”tacerea este cel mai sgur mijloc de transport”.o sa particip si la exericitiul vostru cu decupajul, mai pe seara sper.

ddm 07.04.08 8:45 am 
devine si mai aiurea . m-as putea pronunta de ce consider poezie versurile altora, dar de ce e poezie (nu versul ales de mine, ci) versul meu…?! pai as trece drept increzut sau mai stiu eu cum! si, uite, de fapt, nici nu vad cum un singur vers ar putea fi poezie, daca e un vers DINTR-O poezie, nu un VERS POEZIE. dar am inteles ca experimentul consta in a adauga pe parcurs alte sase versuri… abia dupa aceea ar fi, nu-i asa?, poezie. sper ca m-am scos, cel putin momentan 

ddm 07.04.08 10:52 am 
reintru in joc. iau un fragment de aici: http://66.102.9.104/search?q=cache:YbeQLTxvUFsJ:www.zoot.ro/Cumparaturi-la-Varna,196151.html+%22trec+repede+prin+fata%22&#38;hl=ro&#38;ct=clnk&#38;cd=1&#38;gl=ro
“”Dupa ce treci de granita, traseul pana la tinta este destul de simplu. Cinci-zece catune aproape parasite, cu casute din chirpici daramate de vreme, iti trec repede prin fata ochilor. Soseaua este plina de gropi, dar, la o viteza rezonabila, scapi cu putine “zgaltaieli”. Prin sate, nici tipenie de om, este abia ora 7.00 si, dupa cum aflam mai tarziu, bulgarilor nu le place sa se trezeasca de dimineata”". 

Decupez:
“”trec repede prin fata”" 

Caut, tot pe net, ceva asemanator, ma opresc la
“”se perinda prin fata ei”" 

de aici:
http://64.233.183.104/search?q=cache:CG2gBtQbl-0J:www.okazii.ro/catalog/3404517/electronice/sisteme-supraveghere/CAMERA-SUPR-FARA-FIR-RAZA-MARE-ACT-800m-200mW-InfraRed.html+%22se+perinda+prin+fata+ei%22&#38;hl=ro&#38;ct=clnk&#38;cd=1&#38;gl=ro
“”&lt;!--[if !supportLists]--&gt;· &lt;!--[endif]--&gt;Noutatea acestui produs consta in faptul ca, desi exista modele asemanatoare pe piata romaneasca, modelul nostru are cea mai mare capacitate de emisie, rezultand de aici si cea mai mare raza de actiune, adica peste 800 m, foarte avantajos;

&lt;!--[if !supportLists]--&gt;· &lt;!--[endif]--&gt;In plus, aceasta camera speciala poate filma si in intuneric absolut, bi-color prin infra-red;

&lt;!--[if !supportLists]--&gt;· &lt;!--[endif]--&gt;Indiferent ca este zi sau noapte, lumina ori intuneric, aceasta camera va surprinde absolut tot ce se perinda prin fata ei”".

Din combinatia celor doua notez “trec repede prin fata unuia si a altuia”, pe care il pot gasi probabil, de asemenea, undeva.
Am astfel 3 variante:

1. “”trec repede prin fata…”"
2. “”se perinda prin fata ei”"
3. “trec repede prin fata unuia si a altuia”

renunt din start la a doua (continut poetic prea voit explicit, mai ales prin “perind”). ramane a treia varianta, “trec repede prin fata unuia si a altuia”, pentru ca dincolo de flexibilitatea de a lucra cu ea, imi permite (mai mult decat prima) sa intrezaresc si un potential poetic intrinsec. “prin fata…”, urmat de ei/lui/ta de ex., fixeaza, face zoom pe mine doar in acel foarte scurt interval temporal. “unuia si a altuia” poate sugera un proces, o multime de chestii se pot intampla cu mine (si “repede” (”trec repede”)!!), ma plimba mai mult printre semnificatii decat “prin fata…”, unde orizontul e ingust.

Adrian Diniş 07.04.08 12:47 pm 
pentru mine poezia e aici reinventarea Dâmboviţei şi versul decupat e “fără jazz şi chiar fără izmene, în Dâmboviţa”. de ce? cel mai important pentru că dovedeşte că poezia e în jurul nostru şi nu zicem asta doar de florile mărului. apoi pentru că îmi permite să visez că Dâmboviţa ar putea fi fost/ ar putea să fie un fel de Sena, pentru că ştiu nebuni care au mai făcut baie în ea ( eu nu ştiu să înot, deci nu mă pun ), pentru că empatizez cu o Dâmboviţa ca în noaptea albă, cu lumini pe ea &#38; e în cazul bucureştenilor o poezie tristă şi, nu în ultimul rând, pentru că şi eu o reinventez în poezie. deci, cred în asta  p.s. din poezia contemporană cel mai frumos e “pescăruşul de dâmboviţa”

casa de poezie 07.04.08 5:56 pm 
acum da, ne-am incalzit
vine 2 imediat</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Sorin Staicu 04.04.08 4:20 pm<br />
 am înţeles. mai greu, ce-i drept… data viitoare îţi răspund mai la obiect. </p>
<p>Scotch Brite (rola de scame) - pentru ca eleganta sta in detalii. –&gt; mi se pare cel mai ok. şi nu pentru că ar fi un slogan nemaipomenit sau fiindcă ar avea o valoare artistică deosebită, ci pentru că îmi place contrastul (semiotic?) între produsul promovat şi slogan. e vorba de o rolă de scame (produsă de o companie cunoscută mai ales pentru lavete şi bureţi de spălat vase) ce se vrea a fi asociată cu conceptul de eleganţă. şi cred că asta e suficient pentru a ridica asocierea asta de cuvinte la rang de vers…  de fapt, mie îmi par poeme foarte multe titluri publicitare… primul slogan care m-a “dat pe spate” vreodată a fost: Stella Artois - I’d rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity… acum mi se pare un pic kitchios… </p>
<p>nevermind… vorbim la următoarea etapă a atelierului… asta a fost de încălzire. </p>
<p>ss</p>
<p>casadepoezie 04.04.08 6:41 pm<br />
@ sorin m-am prins dar o consideri poezie</p>
<p>casadepoezie 04.04.08 7:18 pm<br />
e intrebare</p>
<p>ddm 04.04.08 9:38 pm<br />
ei… doar am spus ca de dragul jocului, dar mai e ceva. si pentru ca eram curios ce-o sa spui. </p>
<p>nu l-am luat din Crudu, are o alta istorioara. e, de fapt, ce-a mai ramas dintr-un vers dintr-o poezie care-a aratat din ce in ce mai altfel de fiecare data cand am recitit-o si intervenit. acum arata din nou un pic altfel. asadar nu pornesc cu sanse egale in acest exercitiu, pentru ca nu pornesc dintr-un enunt decupat, ci din mine. dar eu vad altfel acest exercitiu.</p>
<p>Sorin Staicu 05.04.08 11:16 am<br />
nu. nu prea. (raspuns)</p>
<p>Adrian Diniş 05.04.08 1:16 pm<br />
cel mai degrabă poezie ar fi racheta în care să încapă toţi îndrăgostiţii din lume, îmi aminteşte de graffitiul cu o racheta şi mesajul “love is in the air”; se apropie oarecum de “poezia pe pereţi”  which is kind of great, atât ca underground cât şi ca poezie în realitatea imediată.</p>
<p>casa de poezie 05.04.08 8:39 pm<br />
@ sorin. inteleg dar ideea e sa alegi un vers pe care il consideri poezie<br />
@adrian si versul?<br />
@ddm e bine si asa. doar sa spui, te rog si de ce e ala poezie pentru tine</p>
<p>casa de poezie 05.04.08 11:11 pm<br />
@ddm: e ok. dar de ce zici ca o consideri poezie?<br />
@sorin: totusi cauta un vers sau un fragment pe care o consideri poezie<br />
@adrian: daca alegi si un vers si spui de ce il consideri poezie e super. si putem si noi sa trecem luni la intalnirea 2 din atelier</p>
<p>sisi 06.04.08 8:22 am<br />
acum va citesc prima oara si am si eu un vers. se mai poate?-”tacerea este cel mai sgur mijloc de transport”.o sa particip si la exericitiul vostru cu decupajul, mai pe seara sper.</p>
<p>ddm 07.04.08 8:45 am<br />
devine si mai aiurea . m-as putea pronunta de ce consider poezie versurile altora, dar de ce e poezie (nu versul ales de mine, ci) versul meu…?! pai as trece drept increzut sau mai stiu eu cum! si, uite, de fapt, nici nu vad cum un singur vers ar putea fi poezie, daca e un vers DINTR-O poezie, nu un VERS POEZIE. dar am inteles ca experimentul consta in a adauga pe parcurs alte sase versuri… abia dupa aceea ar fi, nu-i asa?, poezie. sper ca m-am scos, cel putin momentan </p>
<p>ddm 07.04.08 10:52 am<br />
reintru in joc. iau un fragment de aici: <a href="http://66.102.9.104/search?q=cache:YbeQLTxvUFsJ:www.zoot.ro/Cumparaturi-la-Varna,196151.html+%22trec+repede+prin+fata%22&amp;hl=ro&amp;ct=clnk&amp;cd=1&amp;gl=ro" rel="nofollow">http://66.102.9.104/search?q=cache:YbeQLTxvUFsJ:www.zoot.ro/Cumparaturi-la-Varna,196151.html+%22trec+repede+prin+fata%22&amp;hl=ro&amp;ct=clnk&amp;cd=1&amp;gl=ro</a><br />
“”Dupa ce treci de granita, traseul pana la tinta este destul de simplu. Cinci-zece catune aproape parasite, cu casute din chirpici daramate de vreme, iti trec repede prin fata ochilor. Soseaua este plina de gropi, dar, la o viteza rezonabila, scapi cu putine “zgaltaieli”. Prin sate, nici tipenie de om, este abia ora 7.00 si, dupa cum aflam mai tarziu, bulgarilor nu le place sa se trezeasca de dimineata”&#8221;. </p>
<p>Decupez:<br />
“”trec repede prin fata”&#8221; </p>
<p>Caut, tot pe net, ceva asemanator, ma opresc la<br />
“”se perinda prin fata ei”&#8221; </p>
<p>de aici:<br />
<a href="http://64.233.183.104/search?q=cache:CG2gBtQbl-0J:www.okazii.ro/catalog/3404517/electronice/sisteme-supraveghere/CAMERA-SUPR-FARA-FIR-RAZA-MARE-ACT-800m-200mW-InfraRed.html+%22se+perinda+prin+fata+ei%22&amp;hl=ro&amp;ct=clnk&amp;cd=1&amp;gl=ro" rel="nofollow">http://64.233.183.104/search?q=cache:CG2gBtQbl-0J:www.okazii.ro/catalog/3404517/electronice/sisteme-supraveghere/CAMERA-SUPR-FARA-FIR-RAZA-MARE-ACT-800m-200mW-InfraRed.html+%22se+perinda+prin+fata+ei%22&amp;hl=ro&amp;ct=clnk&amp;cd=1&amp;gl=ro</a><br />
“”<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Noutatea acestui produs consta in faptul ca, desi exista modele asemanatoare pe piata romaneasca, modelul nostru are cea mai mare capacitate de emisie, rezultand de aici si cea mai mare raza de actiune, adica peste 800 m, foarte avantajos;</p>
<p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->In plus, aceasta camera speciala poate filma si in intuneric absolut, bi-color prin infra-red;</p>
<p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Indiferent ca este zi sau noapte, lumina ori intuneric, aceasta camera va surprinde absolut tot ce se perinda prin fata ei”&#8221;.</p>
<p>Din combinatia celor doua notez “trec repede prin fata unuia si a altuia”, pe care il pot gasi probabil, de asemenea, undeva.<br />
Am astfel 3 variante:</p>
<p>1. “”trec repede prin fata…”&#8221;<br />
2. “”se perinda prin fata ei”&#8221;<br />
3. “trec repede prin fata unuia si a altuia”</p>
<p>renunt din start la a doua (continut poetic prea voit explicit, mai ales prin “perind”). ramane a treia varianta, “trec repede prin fata unuia si a altuia”, pentru ca dincolo de flexibilitatea de a lucra cu ea, imi permite (mai mult decat prima) sa intrezaresc si un potential poetic intrinsec. “prin fata…”, urmat de ei/lui/ta de ex., fixeaza, face zoom pe mine doar in acel foarte scurt interval temporal. “unuia si a altuia” poate sugera un proces, o multime de chestii se pot intampla cu mine (si “repede” (”trec repede”)!!), ma plimba mai mult printre semnificatii decat “prin fata…”, unde orizontul e ingust.</p>
<p>Adrian Diniş 07.04.08 12:47 pm<br />
pentru mine poezia e aici reinventarea Dâmboviţei şi versul decupat e “fără jazz şi chiar fără izmene, în Dâmboviţa”. de ce? cel mai important pentru că dovedeşte că poezia e în jurul nostru şi nu zicem asta doar de florile mărului. apoi pentru că îmi permite să visez că Dâmboviţa ar putea fi fost/ ar putea să fie un fel de Sena, pentru că ştiu nebuni care au mai făcut baie în ea ( eu nu ştiu să înot, deci nu mă pun ), pentru că empatizez cu o Dâmboviţa ca în noaptea albă, cu lumini pe ea &amp; e în cazul bucureştenilor o poezie tristă şi, nu în ultimul rând, pentru că şi eu o reinventez în poezie. deci, cred în asta  p.s. din poezia contemporană cel mai frumos e “pescăruşul de dâmboviţa”</p>
<p>casa de poezie 07.04.08 5:56 pm<br />
acum da, ne-am incalzit<br />
vine 2 imediat</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>de: tupa</title>
		<link>http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-8</link>
		<dc:creator>tupa</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 04 Apr 2008 14:27:38 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://casadepoezie.wordpress.com/2008/03/29/atelier-de-creatie-poetica-poemul-esti-tu/#comment-8</guid>
		<description>@ Alberto M. Popesco dintr-o neintelegere. eu am insistat ca atelierul sa nu fie semnat nici macar cu un pseudonim si se pare ca nu se poate.
Alaltaieri am primit un mesaj din partea lui Radu care era dispus sa accepte un pseudonim indiferent doar sa fie semnatura. cei de la rocultura au venit cu solutia autorului anonim ceea ce mi s-a parut mai bine.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>@ Alberto M. Popesco dintr-o neintelegere. eu am insistat ca atelierul sa nu fie semnat nici macar cu un pseudonim si se pare ca nu se poate.<br />
Alaltaieri am primit un mesaj din partea lui Radu care era dispus sa accepte un pseudonim indiferent doar sa fie semnatura. cei de la rocultura au venit cu solutia autorului anonim ceea ce mi s-a parut mai bine.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
