casa de poezie

centrul de actiune poetica

CAMERA DE MUZICA poeme pe numele mic

Posted by razvan pe Ianuarie 1, 2008

calm.dimineata [daca azi nu… am scris mai demult, textul asta. Puteti sa-mi spuneti ruxi. e pentru un prieten pentru ca asa ne facem noi… poezii dacă azi nu termină
dacă niciodată nu termină
şi praful care îmi arde pielea
mă face zdrente
şi nu am nimic in cap
care să mă rezolve

şi poate o mie de bucatele de cacao
şi poate dacă aş sta cu capul intr-o mica fiola
şi parul se incinge sub bandajul proaspat
şi doar atat
si peste vara si acum

36 de ani am aşteptat
o vietate banala cu funcţii banale
regulînd din cand in cand ritmurile cu chimicale
şi acum ce se întîmplă
ce se ofera în birourile albe
ce se ticluieste in toti anii astia
prostie şi atît

o să murim pe rand
o să se intample
o cada naclaita
umpluta cu par naclait
un suflet gata sa auda: mai ionutz,

nu o să fie decat nimic
tu imi spui mai, rux,
încet incet nu mai aude nimeni
daca ar mai fi ceva ar fi plictiseala
o greseala gramaticala
dar nu e ni
mic

calm. dimineata. seara [adica zic si zic si zic…

am incercat sa scriu in contul lui Ruxi, dar acum am vazut ca ea scrie aici. sunt adevaratul Ionut si va urez buna dimineataaaaaaaaaa

adica zic şi zic şi zic
că totul de la tine şi zic, mă rog, ca
nu ai fost acolo
zic totul de la tine
cand pleci, te visez, am ajuns să zic şi zic şi zic
sint o lubenitza care trozneste
etatea, ticurile, megabucuriile care persista pt că spun
şi cînd nu spun ma spal pe dinti cu cristina sau mai mult singur
bei lapte dulce
legaturice, ceaiul, şi poti sa faci orice – afla şi scoate şi scoate
şi scoate
pt că totul e bine, mama, totul e cum am vrut noi
sint hainutzele, mama, sau au fost
si acum
viaţa-i o stea umeda de dragoste incredibila, fara colţuri
(ruxi ioana bogdan cristina teo marian),
e iubirea de aproape
e suc natural, poziţionare pentru macerare, într-un gand – fapta
o să vină primăvara, mama, şi eu o să fiu disponibil, e clar,
dar ţie ţi-e usor acolo, iată, am ajuns şi la asta: de ceva timp tu eşti,
floarea care imi aprinde dimineţile
şi eu te fac să fii mândră
mi-e uşor să adorm uneori, alteori te visez ziua şi mă bucur
şi tu eşti italiancă ai plecat la munci
muncisei…

Lasă un răspuns

 
