casa de poezie

centrul de actiune poetica

BAIE – poezia de inviorare si curatare

Posted by razvan pe Ianuarie 11, 2008

phanopoeia e un cuvant de la un tip care se gandea ca, uite, scoate cumva in fata calitatea aia de a-ti arunca imagini in ochi pe care poate sa o aiba poezia. tipul asta, Ezra, a mai scos cateva dar despre astealalte la timpul lor.

calm. seara [bush toata ziua…

bush: toată ziua zic „You know, it’s an amazing country,
isn’t it,
when people from all walks of life
gather to recognize our dependence on an Almighty God,

and to ask him for blessings in our life,

I think a breakfast such as this
speaks
to the true strength of the United States of A.

We come from many different faiths,
yet we share this profound conviction:

We believe that God listens to the voice of his children,
and pours his grace upon those who seek him in prayer,”

Aşa. cumva logopoeia toata ziua . Asta e tot de la tipul ala, Ezra. Se gandea ca pana la urma exista si o fascinatie a cuvintelor, functionala in poezie. cam asa:

calm. seara [bucuresti.goth
poezie de .
poemul meu, Roxana sunt, si ma bucur ca am cunoscut-o pe Cristina aici. auzi, „head on backwards” ce idee!! mi-ai facut ziua o poezie;)

bucuresti.goth, bucuresti. goth, Stiti ca o sa muriti, poate nu azi, poate nu maine,

dar zilele astea
sexul, plictiseala,
azi a mai explodat o scrisoare capcana
a mai fasait cu fumigene masina unui primar din zona

Bulgaria, I love You, I love you, Budapest, o sa muriti si voi dar

sexul, plictiseala

acum e devreme, copii asteapta ceva

ma invart in muzeul meu personal doldora de lucruri care or sa moara

stiti ca si voi o sa muriti, si eu, probabil, si pentru asta te intreb

bucuresti. goth, bucuresti. goth,

te-ai gandit ce vrei sa faci? ce le dai copiilor sau alte tampenii?

uite

sexul, plictiseala

eu desfac incet folia de pe bomboana de ciocolata

ca si cum ar fi plina de o otrava necunoscuta

am un prieten care a citit undeva

ca sa traiesti este periculos,
toti oamenii care traiesc mor

bucatzica de celofan straluceste ca o mica ghilotina moale

fosnetul mi se prinde de degete

un fel de coniac imi strange limba si o trage afara printre buze

si pe limba mea scria
iesi afara dum
nea
ta

zilele astea,
pentru copii: sexul ca si plictiseala e pentru copii
bucuresti. goth, bucuresti. goth, oh, mama

ca sa inchei melopoeia (tot a lui, a celui de mai sus) e sa faci poezie cu ochii’n patru dupa melodie. Si melodia poate sa fie chiar si asta:

Data publicarii:
06.02.2007 – 08:12

vizionari: 824

nr. comentarii: 7

comentarii:

Nume: andrei dobos

Data: 06.02.2007 – 10:32

trist

pe scurt: …

________________________________________

Nume: cosmina morosan

Data: 06.02.2007 – 10:44

foarte misto.

pe scurt: foarte

________________________________________

Nume: vlad moldovan

Data: 06.02.2007 – 11:25

goth kid 1: ok it´s your turn Stan read one of our poems of pain…

Stan: There is darkness all around me deep peircing blackness i cannot breath my heart has been raped…

goth kid 2: WOW…

Stan: The pain is everlasting i miss you so much babe i want to hold you in my arms again girl i want to….

goth kid 3: wo dude those last 2 lines arent goth…

Stan: theyre not?

goth kid 1: no dude you cant say i miss you so much babe…

goth kid 2: make it babe i need to see you so much i want to slice out my eyes with razor blades… (door opens goth kids mom comes in)

Mom: Maria hi sweaty…

goth kid 2: go away mom leave me alone!

Mom: daddy and i just got your birthday present! but you cant see what it is until tomorrow…

goth kid 2: you would like to wait until i was dead wouldnt you?! You would want to see the zombies eat my face…

Mom: you are so creative honey!:D (she goes)

goth kid 2: conformist bitch.

pe scurt: all goth kids drink coffee, and your not goth if you dont drink coffee

________________________________________

Nume: v. leac

Data: 06.02.2007 – 12:41

creativitate, domnule, creativitate. doamne, asa/mi place de fetele lui razvan (dau o bere).

pe scurt: …

________________________________________

Nume: ionut chiva

Data: 07.02.2007 – 01:56

„si in ochii ei scria
iesi afara dumneata” – dan sociu, foisorul rockerilor

pe scurt: …

________________________________________

Nume: florinbratu

Data: 07.02.2007 – 03:49

din oceanul pacific/a iesit un peste mic/si pe coada lui scria/iesi afara dumneata
florin bratu la 8 ani cand juca pititea.

pe scurt: …

________________________________________

Nume: florinbratu

Data: 07.02.2007 – 03:57

din oceanul pacific/a iesit un peste mic/si pe coada lui scria/iesi afara dumneata
florin bratu la 8 ani cand juca pititea.

calm. dimineata [o rachetă de jucărie. exodul
poezie de .

salut din nou. sunt cristina. sper să vă placă textul meu
aşa cum mie mi-a plăcut textul roxanei pe care o pup oriunde ar fi
salut razvan

” Your aspirations, unable to stretch
Beyond the barriers of what’s expected
As the free thought you were born with
Becomes externally polluted”

îmi plac mult medicamentele

seara după ce colegele mele se dezbracă de halate

şi se fâţâie ieşind pe uşă

eu mai rămân

mă sprijin în palme

îmi ridic fundul pe tejghea

şi încep să deschid căpăcelele de plastic

şi iată

foarte aproape de tăietura ochiului

moneda perfectă de schimb

e adevărat

uneori tot mai simt

înaintând de-a lungul rafturilor

concret

o rachetă de jucărie

piuitul ocolind măsuţa cu pliante

ţintindu-mi ceafa

îmi strâng părul de animal mort

în vârful capului

inspir

îmi plac atât de mult

pastilele în grămăjoare mici

antibiotice antidepresive somnifere

stimulenti SNC halucinogene psihedelice

sunt perfecte

mă excită

e ca şi cum aş intra în ele

pulverizată de dorinţă

şi ştiu ce va fi în rândurile promise

priviri căzute pe asfalt

câteva fracţiuni de secundă

atrase în acelaşi punct umezit de salivă

mai sus

prin orbite goale

lumina inundă

inundă

dar e totuşi adevărat

sistemul real nu crapă nu moare

oboseala se înşurubează mai mult

mai strâns

îmi dezbrac halatul

îmi dezbrac de o mie de ori halatul

îmi pun poşeta pe umăr

trag cizmele în picioare

şi ies

mică de tot

şi ies

de o mie de ori mică de tot

Data publicarii:
07.02.2007 – 08:44

vizionari: 876

nr. comentarii: 11

comentarii:

Nume: vlad moldovan

Data: 07.02.2007 – 15:23

cristina – sa mai postezi, forget the others

pe scurt: …

________________________________________

Nume: ensign morituri

Data: 08.02.2007 – 00:01

cred ca ar trebui adaugata Cristina la treimea lui V. Leac din dictionar de vise. asta in cazul in care nu-i razvan.

pe scurt: …

________________________________________

Nume: .

Data: 08.02.2007 – 01:01

eu nu sunt razvan. eu sunt cristina si sunt o bacterie care creste in razvan care se umfla in razvan. si el ma lasa sa fac asta. ma lasa sa cresc si o sa cresc 😀 o sa cresc si o sa fiu frankensteinul feminin al lui razvan

”She’s the prettiest thing I’ve ever seen
Such a beautiful violence moving in
She’s the prettiest thing I’ve ever seen
Prettiest thing I’m moving in”

pe scurt: …cristina spune ca ea nu e razvan. pur si simplu nu poate fi

________________________________________

Nume: dan sociu

Data: 08.02.2007 – 01:40

daca ai spus halucinogene, nu mai era nevoie sa adaugi si psihedelice, roxana

pe scurt: …cristina!

________________________________________

Nume: .

Data: 08.02.2007 – 01:49

dar nu are nicio importanta dan sociu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de ce nu-mi spui mai bine daca-ti place textul meu e chiar enervant sa treci asa cu o observatie din asta sfatoasa
daca nu-mi spui ce parerea ai despre textul meu atunci sa stii ca nu-mi place de tine

te deranjeaza ca sunt femeie?

cristina sunt desigur. roxana probabil a taiat-o deja …

pe scurt: …dan sociu!!!!!!

________________________________________

Nume: dan sociu

Data: 09.02.2007 – 07:11

nu-mi place „pulverizata de dorinta” si nici „lumina inunda” si nici „imi ridic fundul pe tejghea” (imi salt fundul pe tejghea?)…in rest e ok, pt o femeie…

pe scurt: …roxana!

________________________________________

Nume: .

Data: 09.02.2007 – 07:41

dan sociu, ia spune-mi te rog, dupa parerea ta, acum ar trebui sa-mi placa de tine???????????????

acum ar trebui sa cred ca totul intre noi e ok??????????????

”my hate is coming for you
there’s nothing you can do
hate lasts forever
my hate is never late
my hate is coming for you”

pe scurt: …dan sociu!!!!!!!

________________________________________

Nume: .

Data: 09.02.2007 – 07:44

sunt cristina si I m outraged …

obvious!!!!!!!!!!!!!! in both cases!!!!!!!!

pe scurt: …

________________________________________

Nume: .

Data: 09.02.2007 – 09:08

si cred ca e o gluma, nu?

pe scurt: marian sunt

________________________________________

Nume: dan sociu

Data: 10.02.2007 – 02:35

si nici „priviri cazute pe asfalt” si nici „oboseala se insurubeaza” si nici nu vreau sa-ti placa de mine

pe scurt: …marian

________________________________________

Nume: .

Data: 11.02.2007 – 02:06

bine, dar, „pentru o femeie”? ce e asta, 150 m garduri?

pe scurt: Eu am făcut atletism, Dan. Marian

calm. dimineaţa [deci, nevastă-mea…
poezie de .
o poezie de mine, Marian din Buftea (si, intr-un fel si de Mariana)

deci, nevasta-mea a spus că asta-i o tâmpenie
că poliţia de la noi din oraş şi-a luat super maşini
şi acum
noi trebuie să ne luăm ceva nou, 4X4
nu putem să-i lăsăm să ne încalece

love is all around, azi avem
plăcintă cu prune

soacră-mea e o şmecheră are ochelari
antireflex şi e în concediu la poiană

se dă cu placa, ce o să creada acum nevastă-mea
citeşte şi râde zice că sunt nebun
dar cu tonul ăla de „marile speranţe”

care mă dă pe spate de fiecare dată

acum
poliţia poate să-şi ia ce vrea ea
nu are cum să aibă ceva mai tare

pentru tot restul există mastercard
şi plăcinta cu prune pe care o simt deja din bucătărie
deci: PACE. mă duc la servici ma întorc şi râdem împreună

calm. seara [era ca un mic animal…

Salut, sper sa ne intelegem bine. sau nu, imi e egal. Florin

era ca un mic animal in caruciorul ala cu copertina
l-am impins toti trei pana in pasaj. la ora aia nu era nimeni. chiotea

credeti ca un bebelus simte? adica… Radu a dat primul.
un pumn cumva retinut pentru ca mogaldeata aia infasata a icnit
doar un pic si s-a oprit din plans

ca la film

se uita la noi si aproape automat, Serban si eu ne-am repezit pumnii in carucior

dadeam ca intr-o carpa
caruciorul scartaia un pic

acum parca ma simt un pic vinovat
atunci parea funny, copilul se inneca Radu striga „calca apa”

pe scara pasajului luminile de afara se incurcau unele pe altele
noi am crezut ca e genericul. si nu stiam textul pe dinafara.

am bagat pumni. nu-l cauta nimeni. el nu simtea. noi… un pic. succes

cine cara carutul cine baga pumnul cine-l mananca e doar o chestie de casting

apoi am fugit si am scris asta.

dai, iei sau faci o teorie mica suntem aici

completari

Nume: alina oancea Data: 11.02.2007 – 05:33

imi place de tine, florin, esti funny…astea sunt de la tine?…cum facem sa ne vedem?uitew, eu in fiecare duminica dupa 11 noaptea mananc inghetzata. ce zici?cu frisca si cirese e ok?

pe scurt: mie nu-mi e egal, florin

Nume: alina oancea Data: 11.02.2007 – 05:36

florin, am auzit ca esti cocosat si esti controlor, atunci, lasa, credeam ca esti actor, te-am incurcat…ma scuzi, nu?

pe scurt: da, poate mi-e egal

Nume: v. leac Data: 11.02.2007 – 05:39

iara te/ai uitat pe tvcultural. e prea pe fata; apropo, cum il chema pe dramaturg? piesa s/a jucat, mi se pare, la sfirsitul anilor 60 la londra.

pe scurt: ca la teatru

Nume: . Data: 11.02.2007 – 05:40

stii sa dai cu pumnul?
poate ma inveti chestii cu carutul pe scari. ai copii?
mie imi place Valery: „Omul duce cu sine viziuni, forţa cărora o face pe a sa. La ele îşi raportează istoria. Ele sunt locul său geometric.” crezi ca are dreptate?

pe scurt: nici mie dar e mai sexy sa zic asha

Nume: alina oancea Data: 11.02.2007 – 05:42

da, dau cu pumnul la marele fix, la fel cum fac si freze

copii inca nu da sunt pe cale, vreau marfa buna nu asa, orice

valery era mai sexy ca matematician

pe scurt: bine nici eu nu cred asta dar e si mai sexi, ma gandesc

Nume: v. leac Data: 11.02.2007 – 05:46

nu veni cu citate din valery, ca nu tine. stiu ca te-ai uitat pe tvcultural.

pe scurt: …

Nume: alina oancea Data: 11.02.2007 – 05:48

te-a priiins!!!

pe scurt: florin, ai o poza cu tine

Nume: . Data: 11.02.2007 – 05:55

de ce, tu nu te uiti? ala cu valery e de pe wikipedia

pe scurt: tu la ce te uiti? Florin
calm. seara [te saluta boul meu…
poezie de .
o poezie din mai multe poezii de mine, Alexandra. imi pare bine, multumesc Florin pentru parola

I
te saluta boul meu
am un bou mai nou
dormim burta pe burta

II
aseara am dansat 6 ore incontinuuuuuu
in suburbia
a fost foarte frumos, l-am convins pe vadi sa danseze
si am minunat asistenta de cum
am putut sa dansez pe o masa de un metru patrat dupa 5 beri
am facut ce fac de obicei nimic spectaculos

fac o bucata de vita comestibila
am mai facut o data si a iesit foarte greu de mestecat
cu mazare
si porumb

III
acum sunt in perioada de penitenta
sunt la pamant
da’ iti spun buna

IV
probabil voi naste anticristu zilele astea…fara sa-mi dau seama
ca sa duc treaba pana la capat
chiar ma intrebam cati oameni se sinucid azi in drum spre facultate
cica cei mai multi se sinucid lunea…da si martea pare o zi destul de potrivita
in poza arat ca o pipita aterizata intr-o barca
probabil ca asta era si esenta mea in momentu ala

V
cele doua alexandre din mine sunt incantate
putem infiinta un cor

VI
ma bag sa-mi fac baie
da-mi bip sau suna ca eu cobor repede repede

calm. dimineata [lucrurile mele favorite…
poezie de .
un poem de cosmin

Lucrurile mele favorite le numeri pe degete
pe degetele celor de pe toata strada

lucruri care se desprind usor din imaginatia celor
pe care abia ii cunosti si

iti iau respiratia treptat cobori niste scari si

sunt linistit iti spui doar nu te misca si

abia astepti sa se miste lucrurile se intampla treptat
cand esti inauntrul lor doar deschizi gura si nici un sunet

doar tragi aer in piept si taci

lucruri fara forma ti se strecoara prin maneci

si este timpul sa mergi mai departe numere favorite unghii netede

calm. seara [mi-e bine, mi-am gasit locul…
poezie de .
poemul este de Oana

mi-e bine, mi-am gasit locul, m-am regasit

ma cautam mereu in alte parti
am stat sa ma ascult,
strigam destul de tare in sinea mea,
da’ n-aveam urechi decat pentru altii

si intr-un final s-a facut liniste

ciuleste bine urechile!
altfel pierzi momente frumoase

tu ai 2 ore pe zi doar pentru tine, sau doar pentru tine si sotia ta?
eu am reusit chestia asta cu 2 ore in agenda:
Orele Mele do not touch!
si a mers!

te relaxezi?
chestia asta se intampla si cand faci lucruri care-ti plac

cred ca ti-ar prinde bine Ghidul lenesului-
mic tratat pentru lenesi rafinati de Tom Hodgekinson
e o carte delicioasa,
bine documentata si ironizeaza fin cultura muncii

calm. dimineata [vrei sex si spui…
poezie de .
un sms de Laura

vrei sex si spui apropiere vrei
cald si spui inca vrei
liniste si spui inteleg vrei
cele mai inguste eliberari si vrei
somn

vrei apa si ceri rece vrei
cateva soapte si ceri acum vrei
atingerea degetelor si atat si vrei
miscare

vrei apropiere si faci patul vrei
aer si faci loc vrei
un fosnet care sa-ti dea incredere si
vrei si vrei si vrei

calm. seara [„a.Tagged_Situation/
demands_serious?
solutions”
note de .
Andrada Ioana Stanciu spune ca:

„n-am de spus 6 lucruri ciudate, ci nu mai putin decat normale,
asa ca nu voi spune prea mult.

1 pictez fara doturi sau semne de circulatie,
ii iubesc pe Dali si pe Michelangelo,
demon si seraf;
ii iubesc pe Nichita Stanescu & necuvintele/poezia,
pe Edvin Marton & vioara Stadivarius de 8 milioane $,
pe Eugen Simion & critica,
pe Baudelaire & „Les fleurs du mal”,
pe Mallarme & evantaiele,
pe Evgheni Plushenko & arta pe gheatza,
pe Aglaja Veteranyi & nebunia surrealista,
pe Mircea Eliade & religiile,
pe Portishead & ne_banalitatea_sonora,
pe Henry James & feminismul,
pe Choderlos de Laclos & „Les Liaisons dangereuses”,
pe Irving Stone & biografia unei perfectiuni divine,
pe Eugen Ionescu & teatrul absurdului/ lumea de mucava
si pe cei din folderul /etcaetera/

2 iubesc nu mai putin decat semnele de circulatie pe care nu le-am respectat niciodata
si Dictionarele de Neologisme sau de Simboluri

3 si poate parea ciudat, dar am obiceiul sa-mi par mie ciudata…sau volatila…
sau poate uneori doar simply much better entertained by my own fancies
(scriu cu Maddy sms-uri intr-o engleza_ neologistica,
neologistica fiind cea mai frumoasa dintre limbi)

4 am o logica ciudata si-mi place sa las oamenii sa creada ce vor,
asta pt ca-mi place sa-i privesc asa cum sunt
(p.s : oamenii sunt cu mult mai frumosi cand nu inteleg ceva,
asta pentru ca par fiinte ganditoare,
fiind silite sa gandeasca si silindu-ma sa gandesc),
doar de 2 ori am fost indragostita
de 2 fiinte imposibile, de una in copilarie, de alta … de curand,
una scorpion
alta sagetator…
pe restul oamenilor ii iubesc;
am doar 2 prietene alaturi de care
am „vorbit” simultan, ambele sagetator
(poate parea ciudat
ca le stiu si zodia ;)) )

5 sunt addicted de tot ce n-am avut in urma cu o milisecunda
si-mi sprijin suflul de milisecunda (pirolatra) care-a trecut,
recunosc oamenii dupa miros,
sunt dependenta de mirosuri scumpe…

6 cred in libertatea de exprimare
si o neg in acelasi timp,
am o placere aproape sadica atunci cand
imi spune ceva/cineva lucruri sigure despre mine,
de parca m-ar cunoaste
(fac fun.quiz-uri des, visit my http://addict2lorelay.hi5.com ),
cu cat citesc mai mult ma dizolv in poezie
….
si ma pierd de mine
cand eram mica vroiam sa ma fac profesor universitar,
n-am mai crescut de-atunci….)
sunt distilata in palma replicii unui actor,
sunt sincera si rad ca un copil de mine si de lume,
mai ales de lume,
rad si altii cu mine,imi place sa fac oamenii sa rada
….
mi-ar fi placut sa-i fac sa zambeasca de plans…

(n-o sa aleg 6 persoane, provoc pe cine vrea sa fie tagged de mine
sa lase un comment aici,
omul este o fiinta libera si „provocabila”,
inertia in sine este plictisitoare)”

ANDRADA Ioana Stanciu

Data publicarii:
15.02.2007 – 06:26

vizionari: 780

nr. comentarii: 3

comentarii:

Nume: claudiu komartin

Data: 15.02.2007 – 23:51

aşa, şi de ce ar trebui ca asta să intereseze pe cineva?

pe scurt: …

________________________________________

Nume: .

Data: 16.02.2007 – 00:54

„Chacun de nous rapproche les uns des autres et à son gré ses fleuves, ou ses montagnes, ou bien ses canyons ou ses forêts et ses brousses, ses haies ou ses lacs, ses vals ou ses fjords, qui partagent les géographies et qui assemblent les histoires du monde, tous les fleuves où des peuples brûlèrent des feux pour la clarté de leur eau, et les montagnes où tant d’autres piétèrent, et les grandes vallées et les ravines qui ont frayé des traces légères pour les marronnages, et les brousses où tant de marrons et de résistants s’acassèrent. Les réunir à chaque fois dans une poétrie ou un chaos-opéra, c’est une manière fertile de se déposséder de ces lieux, pour mieux y convenir. Les poétiques du Tout-monde sont issues des imaginaires de nos politiques les plus disséminées, les plus obstinées, ici et partout, combats ignorés et cris mal entendus et rassemblements fragiles et visées tellement impossibles à tenir.” adica asta mi se pare

pe scurt: in sensul ca… Mircea

________________________________________

Nume: un_naiv

Data: 16.02.2007 – 03:32

that’s so nice you’re so cool. love ya. cya. kissseez

Lasă un răspuns

 
