casa de poezie

centrul de actiune poetica

DORMITOR poezie nocturna

Posted by razvan pe Ianuarie 11, 2008

c.a.l.m./c/o/m/p/l/e/t/a/r/i

*
imi spui, sakyamuni

imi place
pina la respiratia completa.

de acolo mi se pare redundant,
vorbarie (o prezumtiva iesire din calm).
*
bucuria limpede ma face sa ma gandesc la aproape-ajungerea

pasiunea clară ma face sa ma gandesc la dezinteresul avansat

încrederea sinceră ma face sa ma gandesc la vagul-emotionant

intensitatea diurnă a apropierii ma face sa ma gandesc la pasiunile reci

fascinaţia calmă ma face sa ma gandesc la distractiva insignifianta

liniştea foşnitoare atingerea ma face sa ma gandesc la confuzia avansata

respiraţia completă ma face sa ma gandesc la culorile plictisului

si inca
a-fi-in-afara-contextului
singuratatea electronica
IKEA ca ideal cultural si
formele colective ale dezintegrarii

pe scurt: vlad moldovan ma semnez. azi e 27.01.2007, ora 05:42

*
ddm sunt si am dreptate
iti multumesc frumos pentru
P.S. .

eu asa o sa fac.

daca vor pune moderatorii pe prima pagina poate vor face mai multi.

pe scurt: salut, Marian
*
sgb (30.01.2007 )
cand oamenii sunt la servici (11:09)
te cam dai in sf pe la sfarsit.

in rest ai tu ceva
in prima parte dar
nu e de calitate

pe scurt: …
*
. asa e viatza mea pe 30.01.2007 la ora 11:19

si sunt foate trist din cauza asta,
am fost ieri la doctor si

pana cand nu i-am tras doua spitzuri in gamba
nu s-a linistit.

nu stiu ce sa mai fac. viata mea e s.f.

si chiar am trait asta,
si simt asa doar ca, vorba ta… nu e de calitate
pe scurt: calitate, ai dreptate, indoielnica
*
ddm sunt spun acum (30.01.2007 – 12:13) cum te-ai uita la un sobolan
daca as spune uite,
un invins mirosind a inteligenta,
si inteligenta deranjeaza mereu

seara musca din el ca din paine si eu pun condimente

pe scurt: „sf-ul” de la sfarsit
ba mie chiar imi spune ceva de calitate
*
dumitru bădiţa dimineata (08:27-02.02.2007)radu asta sunt eu?

pe scurt: … raspuns: nu

*
simona turnea sunt si m-am plictisit de voi astazi 30.01.2007 la 17:29

hai sa facem un sondaj – nu-i asa ca e agasant?

pe scurt: sondaj revin maine, 31 la 03.46
*
. da, hai sa-l facem, pe 30.01.2007 nu-i asa ca vrem sa-l facem la 17:35?

de exemplu… m-am plictisit e o falsa
(sau incompleta?!) asumare a prezentei intr-un loc.

ceea ce e foarte plictisitor.
tie iti place espresso sau ness?

pe scurt: icre negre sau manciuria
*
cătălin lazurca sunt mie îmi place mult. chiar daca e tarziu (22:27)

Azi 30.01.2007 plictisiţii sînt ăia care scriu „cu alte cuvinte”

şi care n-au avut ei ideea asta primii.
uite, asta e chiar frumoasă:
eram in statie…si fiecare om care se oprea…isi aprindea o tigara

eu ii pot observa…si-s o gramada…te deprima

dar sunt eu mica si proasta si nu stiu sa-mi arat sentimentele

sunt geloasa

pe scurt: mie-mi place, sper să ţină mult
*
urmanov cum spuneam pe 31.01.2007 e 03:46:

nici razvan n-a avut ideea asta primul,
crede-ma.

pur si simplu, de la un moment incolo,
a decis ca-l doare-n paishpe de toti si toate
si ca totul ii e indiferent. altfel, nu-mi explic.

pe scurt: nashpa
*
khora bag pe 01.02.2007 la 07:49 namaste,
atunci, si shanti ar fi misto

sa fac namaste nu cu palmele unite,
da’ unindu-mi 2 vene care-mi ‘irizeaza sxul’

😛

cătălin lazurca o gaseste o incantare
pe alina pe 31.01.2007 tot tarziu, tot 22:51

alina, eşti o încîntare! cam pe la mijloc mai ales:
E momentul sa ne hotaram
Nu e usor
Dar sa spunem „nu” e o chestie batranicioasa
Madame de Pompadour e pepsi pe langa tine

Nimic de castigat

Trezeste-te
Nu-mi spune ce sa fac
Trezeste-te
Nu-mi spune ce sa zic

cu ce te dai? ce foloseşti? care-i actorul tău preferat?

pe scurt: … raspuns multumesc, Catalin. asta cu Pepsi de la cineva
din Arad o stiu. Alina

*
Nume: DoDu Data: 01.02.2007 – 18:14

Te-am prins, Carligeanu
in Quebeq nu exista decat unu
si il cheama Carligeanu Birtu.
Eu nu stiu de unde toata smecheria asta cu asasinarea lui Carligeanu.

Dar daca nu vrea sa fie asasinat sa-si puna o pancarda in piept
si
sa scrie in quebequasa
ca nu vrea sa fie asasinat,
asasinul o sa se opreasca la timp

Daca e doar asa, de amorul artei,
atunci poate ca mi-a placut poezia asta
ca e mai scrantita decat ce scriu eu
si
nu-ti trebuie nici talent sa produci ceva asemanator
si
nu trebuie sa fii
cult deloc,
savant deloc,
literat nici vorba.

Nu trebuie decat sa fii un simplu cetatean al patriei,
sa ai un creion, o maneca de halat si timp gramada.

Cetatean sunt dar nu mai stiu care mi-e patria,
ca una e de imprumut iar cealalta am parasit-o cu drag
in urma unor evenimente care s-au derulat.

Nu ca n-as scrie si eu un poem ca asta,
dar cine sa mi-l citeasca, sa mi-l recomande
si-apoi sa mi-l mai si critice, unde mai pui succesul,
n-au succes nici aia care scriu supra bine.

Sa-ti spun una si mai tare, alt Carligeanu,
in afara de Birtu asta, nu exista in toata Canada.

E posibil sa fi fost asasinati toti Carligenii canadieni,
poate sunt asasini cu fobie la numele asta,
n-ai de unde sa stii,
pe lumea asta e posibil orice si chiar mult mai mult.
Bine, eu mi-am dat cu parerea

raspuns: acum chiar m-am speriat. Daniela
*
ashtray.
roger.
ashtray
e
02.
02
D.CH
2007

ei
bine
razvan
e
proasta

roger
*
asdf 02.02.2007
transmite la 06:15

eu nici nu m-am gandit
ca asta ar putea fi o scrisoare reala,
ca poezie mi se pare misto.

adica in linia aia care exploreaza

fringe psychology, transvestiti, etc.
mai mult in proza.

si mi se pare misto
ca nu sare peste cal,
isi pastreaza echilibrul fara
sa ingroase,
sa intre in ridicol.

adica
are o dimensiune umana credibila
ba chiar un fel de auto-ironie care,
in contextul asta,
cred ca e foarte greu de potrivit:
„copilul meu a fost pozat la scoala cu o carte intitulata Benjamin in mana, /nu acuz pe nimeni, va spun ca e ciudat”
*

nasol rau
in ansamblu.

ce-i cu doina asta de jale?

parca ai plecat la cersit

sunt sgb si ma simt 02.02.2007 ca pentru 16.43

Un răspuns to “DORMITOR poezie nocturna”

  1. calinvariante said

    da……………………………………………………………………….

Lasă un răspuns

 
