casa de poezie

centrul de actiune poetica

DEPOZIT. cadouri, perle, bijuterii

Posted by razvan pe Martie 17, 2008

calm. dimineata [DZ apuca da marginile…
note de   .    
mie imi place un prieten care a scris. Florin

„DZ apuca de marginile puloverului si zice:
– pot sa ma dezbrac?
– o sa faci strip-tease? intreaba una din fete. De ce ne ceri voie?
– nu fac; am un tricou aparte.

isi dadu jos puloverul: Tricoul- albastru cu sigla ACCEPT-ului pe el.
(lucrez la ACCEPT, zice DZ, spre lamurire)

– Tu, zice unul din comeseni, lucrezi pentru aia?
Tricoul asta e un fel de uniforma?
Te obliga sa-l porti?
Comeseanul in cauza era matahalos, iar atitudinea sa parea a fi devenit brusc ostila,
asa ca DZ a afisat zambetul distant si a articulat cu grija cuvintele
(asa cum vorbesti cu un copil mic cand ii explici ceva ce e peste varsta lui):

– lucrez pentru aia, si pentru mine, si pentru altii.
sunt homosexual.
Tricoul il port cand vreau. Nu e uniforma.

– bah, io-s normal. Imi plac femeile, da?
– esti heterosexual. Ok
– vezi? d-aia nu suport eu minoritatile de orice fel.
Gata, m-ai si etichetat.

– pai heterosexual esti,
daca-ti plac femeile (se baga si altcineva in vorba)

– te deranjeaza ca bem la aceeasi masa?
readuce DZ discutia la chestiunea initiala

– Cu tine n-am nimic. Pe bulangiii agresivi….

– helooou! Domnu’ normal!
La masa asta cred ca doar eu pot sa zic ‘bulangii’
fara sa deranjez pe nimeni…

– Pe homosexualii agresivi nu-i suport.
Am avut un sef d-asta,
care ma mangaia cand ieseam impreuna la spritzuri
si-mi comenta barbatii din jur.

Nu, nu s-au batut (daca asta voiati sa intrebati)- desi s-au ciondanit adesea
si
-nu, DZ nu i-a hartuit pe ceilalti barbati prezenti la locul reuniunii.

Au stat de buna voie la aceeasi masa pana pe la 3 dimineata cand,
de comun acord, au dat sa plece spre casele lor.

– ce faci acuma? Mergi la o bauta? zice CM catre DZ.
– nnnnu. Sunt obosit. Merg acasa.

– hai, ca stiu o carciuma misto, aici aproape.
(restul lumii se imbracase si incepuse sa dispara)

– sunt obosit. In cateva ore tre’ sa merg la job

– lasa jobul, ca si eu am.
Poti sa vii la mine sa te odihnesti.
Hai sa mai stam de vorba.

DZ, nefiind in stare sa se descurce cu invitatiile enuntate in forta,
s-a ascuns pentru moment in wc.
CM, usor ametit, a luat-o spre iesire.
DZ ramase in wc, ascultand comentariile si chicotelile personalului.

Dupa un timp deschise usa incet:
– a plecat? intreba DZ pe ospatar, zambind cuminte…

tocmai cand de afara se auzi CM strigand:
– DANIEEEEEL! Vii odata?!!

– va rog eu, ziceti-i ca am plecat!!!!
(DZ, catre ospatar, inainte sa inchida iar usa budei).

Acum, daca ma intalnesc cu CM, stau linistit:
Daca ma bate, nu o face pentru ca sunt homosexual,
ci pentru ca i-am tras tzeapa!”

cald. cald. fierbinte. [cosette
note de   .    
ilie. quatro fromagi, dolce farniente & lavazza

o măsuţă rotundă stil art nouveau
pe care se află:
ceaşca de cafea,
cafeaua în ceaşcă,
zahărul din ea.
o banană decojită,
cărţi de astrologie.
la măsuţă, cosette.
excelent! uite, în zaţ
se prefigurează un iepure.
un iepure având chipul lui d.d. marin.
“eşti atât de ciufulită”
zice iepurele.
Data publicarii:
02.03.2007 – 01:43

vizionari: 717

nr. comentarii: 5

   
 
comentarii:
 

Nume: .

Data: 02.03.2007 – 15:00

deci. am ras in ho ho te. ce idee… cosette ciufulita in ochii iepurelui vorbitor din zatz. cald.cald.fierbinte. Marian sunt da’ e valabil si pentru sotia mea.

pe scurt: Marian sunt, Ilie… bine ai venit la sectiunea punct
________________________________________

Nume: cosmindragomir

Data: 02.03.2007 – 15:46

la cata cafea beu trec pe decofeinizata daca imi apare specimenul IN FUNDul canii

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 02.03.2007 – 22:20

… atunci voi mai scrie texte din acestea drăguţe 
cosmindragomir, n-aş vrea să ajungi sociopat din cauza asta (să fim serioşi, organismul se prinde la un moment dat că vrei să-l păcăleşti cu surogate, manifestându-se în consecinţă printr-o firească reacţie de respingere). o soluţie ar fi să bei ultima gură de cafea cu ochii închişi.

pe scurt: [ilie] saluuut, saluut. complimente doamnei.
________________________________________

Nume: .

Data: 06.03.2007 – 05:58

tot ce pot sa-ti spun despre cosette este ca obisnuieste sa umble tunsa periutza. dar mai vorbim despre asta, mai vorbim

pe scurt: ilie sunt, punctule tata. salut
cald. primăvara. [poezie intestinală / nevertebratele mele preferate
poezie de   .    
tot ilie sunt, dar m-am rugat de bogdănel să pun o poezie de-a lui

miliarde de asteroizi
îmi trag cu ochiul
mă muşcă de buza inferioară
am trăire am travaliu
pe stradă carnavalul
cerul spumegă râul spumegă
ramul fâşâie a nemurire
am trăire am travaliu
rozmarinul a înflorit
e verde tot timpul anului
îi cânt el m-ascultă
nu zice nimica
e tolerant
am trăire am travaliu
scenariul e stabilit
adie vânticelul
noaptea e mai neagră
rozmarinul
rozmarinul e mai verde
din ce în ce mai verde
sunt palid
am limbrici
aveţi clemenţă.

Data publicarii:
06.03.2007 – 10:22

vizionari: 838

nr. comentarii: 9
comentarii:
Nume: .

Data: 06.03.2007 – 10:33

titlul n-are nici o legatura cu primavara poetilor, este vorba despre primavara in general

pe scurt: …ilie sunt si comentez tecstul lui bogdanel
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 06.03.2007 – 11:39

ilIE, zi-i lu’ b(l)ogdanel sa se lucidizeze.

pe scurt: asa nu se mai poate
________________________________________

Nume: .

Data: 06.03.2007 – 11:44

andrei, lasa-l pe bogdanel asa rimbaudian cum e

tu intra pe mess daca te tine de un battle poetic 😛

pe scurt: …ilie catre andrei dobos
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 06.03.2007 – 11:47

n/am timp, am treaba, indosariez gloriile echinoxului. da’ mai vorbim noi.

pe scurt: …
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 06.03.2007 – 11:50

ma gindesc la bogdanel si-mi vine in minte: scatman, xploding plastix, adelina.

pe scurt: hahahha
________________________________________

Nume: vlad moldovan

Data: 07.03.2007 – 15:16

rozmarinul e mai verde
din ce în ce mai verde
sunt palid
am limbrici
aveţi clemenţă.

eu tocmai am facut un tratement de dezinfexie cu vermox si decaris – ba- daca veniti in cluj sa NU beti apa de la robinet – e plina de cacat

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 07.03.2007 – 15:20

primavara nu e usor
cand ies limbricii din oole lor

pe scurt: …ilie, folchist din buenos aires
________________________________________

Nume: vlad moldovan

Data: 07.03.2007 – 15:21

ciorchini (Rog administratorul sa imi stearga commul asta cand il citeste, daca il citeste- ma compromit ca ma citesc si ai mei mai nou)

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 07.03.2007 – 18:44

rog administratorul sa nu stearga comentariul lui vlad moldovan, sa vada si parintii lui ce-au crescut 😛

pe scurt: …{ilie}moldovane, moldovane
poezie cu pitici
poezie de   .    
de bogdănel. ilie vă prezintă.

ies precum gâzele la soare
nicidecum toamna sau iarna
doar primăvara şi vara
nicidecum neajutoraţi,
nicidecum.

ei zic că se poate
că e foarte probabil
eu zic că e gargară.

ei zic că sunt norişori şi îngeraşi
că e frumos aşa
eu zic că esenţa beţiei
se pierde prin vomă.

fericirea-i un pitic mărunt
fericirea-i un amănunt ce vibrează
un moşneag cărunt
într-un sicriu mic cât o aripă fără pene
aşteaptă fecioarele despletite
să-l treacă apa.

fericirea dansează
nicidecum ziua şi noaptea,
nicidecum piticul.
 
 
Data publicarii:
16.03.2007 – 16:39

vizionari: 667

nr. comentarii: 4

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: andrei dobos

Data: 17.03.2007 – 00:57

ei, uite ca bogdanel se reveleaza in lucrurile mici- reminiscentele hispanice fortifica un nucleu blind si inteligent. ce nu-mi place- si cred ca este destul de strident- este referinta obvioasa si oarecum cu intentii parodice (in neconcordanta cu starea textului) la tapinarii (venita, bineinteles, din desele convorbiri iluminatorii cu inflacaratul saispist si pelerin borza)

pe scurt: hare rama, hare bogdanel
________________________________________

Nume: claudiu komartin

Data: 17.03.2007 – 06:11

mă, se vede că tu ai stat aseară la concert la Ţapinarii, amărâtule 

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 17.03.2007 – 11:14

…ocazie cu care am aflat ce este fericirea, dupa ce in prealabil auzisem 2 cuvinte noi: „asumat” si „miza”

pe scurt: …da, am stat, vai mie 
________________________________________

Nume: claudiu komartin

Data: 17.03.2007 – 15:47

păi asta înseamnă că trebuie să mai pui mâna pe dicţionar.
calm. seara [snuff.poem cu…]
poezie de   .    
medeea zice ca:

snuff. poem cu tine

o iau de la capăt. deci o să am o moarte albastră
jasmine zicea cu gura plină de cireşe.
pe doctorul meu îl cheamă gabarre e un tip chic la ultima consultaţie mi-a zis că am sucit capul lui jean.
apoi ea a venit cu punga cea galbenă nu te speria o să te pişi roşu dar dacă vrei îţi dau ceva mai bun.
ce?

&

gabarre mi-a pipăit sânul drept aici. degeaba o să mă doară oricum
nici kafka nici badea plimbându-se pe vena mea firavă nu făceau decât să se hlizească la mine.
mama era glamour. de fiecare dată îi venea ciclu la chimioterapie.
&

nu mai pot să port nicio haină de atunci mai ales tricoul cu dungi orange.
nu îmi e teamă de nimic. nici dacă o să scap. ştiu e posibil să scap.

&

uită-te la mine. nu sunt patetică alerg obosesc repede destul de repede
din colţul acela romantic mă văd
alta ce bine
am ajuns până aici am stat într-o camera întunecată de aceea azi aud aşa de bine.
am invetat culori obiectelor. m-am masturbat privind degetul cu gândul acela uimitor că o să scap.

&

cu tine măştile încep să se descompună ca în antigona
dacă rămân s-ar putea să iau un pistol şi să găuresc pereţii ca să pot respira.
nu e nimic. numai că atunci când mă gândesc la tine şi vreau să mă fuţi
încet încet încât să cred că eşti doar tu
trebuie să nu fie nimeni acasă.
&

de aici eşti tu. ssst
 
 
Data publicarii:
17.03.2007 – 13:13

vizionari: 638

nr. comentarii: 1

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: claudiu komartin

Data: 17.03.2007 – 15:48

ăsta e un vers absolut teribil: „mama era glamour. de fiecare dată îi venea ciclu la chimioterapie.”
calm. dimineata [sa nu te uiti…
colaj de   .    
Adina zice ca eu, tu, Daniel Cristea- Enache, Claudiu, Iovanel, Sociu, Vivi, Diana Geacar, Alex Matei & altii cativa p care nu-i mai tin minte…unde vrei sa postezi textul ?

Să nu te uiţi înapoi cu…

Barză, mânz, viezure, raţă: limba dacă-i tare hoaţă

O glumă falsă şi un fals décor / Buciumă toamna, agonie, din fund

Fiara asta derizorie, slută

Nu ştiu a scrie versuri

Amor ce fu teribil,

Din indulgenţă şi atomul tău

Şi câteva formule pe care este jenant să le recunoşti

OK: Să spunem că n-am chef să scriu şi-mi vine-n cap doar un moment în care mă masturbam când mă uitam la Tom & Jerry

Îmi place vinu’

Băiete, mai adă un Beck’s

Înainte să înceapă / Cu apa până la brâu
 
 
Data publicarii:
19.03.2007 – 01:44

vizionari: 665

nr. comentarii: 6

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: Dmitri Miticov

Data: 20.03.2007 – 10:10

pizdelnik

pe scurt: ce e asta?
________________________________________

Nume: .

Data: 21.03.2007 – 03:44

nu stiu, tu ce crezi ca e?

pe scurt: acum pe bune! Alex sunt
________________________________________

Nume: .

Data: 21.03.2007 – 03:50

Adina, ai uitat sa o treci pe Smara pe lista. Bai, stii ca e best hair stylist, vrei sa ma lasi chel? Razvan

pe scurt: razvan se gandeste ca o sa si-o ia in freza
________________________________________

Nume: Dmitri Miticov

Data: 21.03.2007 – 05:03

E o pula si o varza, asta. Totusi mi-a placut cu Tom si Jerry. Ce-i aia colaj? E vreo metoda prin care se apeleaza la toleranta critica?

pe scurt: colajul este ce este…
________________________________________

Nume: .

Data: 22.03.2007 – 03:42

Smara e o clona a Alinei? Marian sunt da’ intrebarea a pus-o nevasta-mea

pe scurt: Mariana pune intrebari prin Marian care semneaza la rubrica .
beat dream (vis beat)
proza de   .    
mihai spune că

din curcubeul monocrom de unde ieşise ulterior au început să cadă bucăţi de pământ. devenea din ce în ce mai devenind. creatura era formată din creatură. mai întâi strânse toată lumina într-un tub vidat în care dormea gândacul plutind golit de intestine. un pic mai ulterior îşi lăsa ochii în zona din spatele ochilor. încetase să mai clipească din tot scalpul. când îşi vedea colţurile umbrei, începea să le şlefuiască până termina să le şlefuiască. sătul de a înghiţi atâta pilitură de apă moartă, trecu la următorul organ, unde tot aerul din vene se coagulă şi formă o inimă împărţită în două de un cuţit furat dintre coastele lui dumnezeu. restul însă îl deţinea în partea stângă a craniului, de unde creşteau buruieni deseori, majoritatea de o singură parte, majoritatea doar jumătate. le pieptăna uneori cu o unghie-de-buruieni, însă nu putea încă să le smulgă din aluatul întunecos constrâns la jumătate de astru. când deschidea uşa închidea uşa.
evaziv, gândacul răspundea printre strigătele de moarte despre şi cu moarte din moarte, legând doar ochii între ei cu o sfoară incandescentă, ceea ce provoca nimic.
 
 
Data publicarii:
26.03.2007 – 14:02

vizionari: 620

nr. comentarii: 2

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: oana catalina ninu

Data: 29.03.2007 – 05:55

asta ce e, un exercitiu de stil? cum-sa-incalcam-normele-lb-romane-ca-sa-demonstram-ca-e-poetica? 

pe scurt: evaziv, gandacul
________________________________________

Nume: .

Data: 01.04.2007 – 02:01

eee exercitiu… (iti sta bine cum te-ai tuns, Oana). Cat despre astea cu visele ete, acnee juvenila.
„cucubeu monocrom”, „iesise ulterior”, „devenea devenind” sau „de moarte despre şi cu moarte din moarte” – abureli. dar n-a murit nimeni din asta sigur o sa invete o meserie care o sa-i faca bine si o sa cunoasca o fata (sau un baiat) dispusa (sau dispus) sa-l inteleaga.
c’mon „creşteau buruieni deseori, majoritatea de o singură parte, majoritatea doar jumătate”
diferenta dintre masturbare si sex e ca atunci cand faci sex mai cunosti oameni.
iar Florin iti doreste un get laid tonight din tot sufletul meu de controlor ratb.

pe scurt: pe scurt: incerci sa ne aburesti. get a life sau incearca sa te simti bine in ce faci. Florin sunt si iar mi s-a dat plasa
dimineata. CD
poezie de   .    
Victor e hotarat ca:

e o zi în care lumea se rupe
secvenţial ca în benzile desenate

e o zi în care poţi citi lumea
ca pe un mesaj scris cu grafitti

vezi chipuri deformate
sau chipuri şterse
le mângâi de parcă ar fi
cicatricile tale ascunse
şi albe

nimic nu mai e grav
nici boala
nici sărăcia
moartea e un fel de iluzie programată

te aşezi la o masă
şi nu te poţi gândi
că ziua aceea trece acum ca un CD
proaspăt prin mâini umede
 
 
Data publicarii:
03.04.2007 – 09:14

vizionari: 545

nr. comentarii: 2

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: oana catalina ninu

Data: 03.04.2007 – 09:23

textul tau are ceva de afis/imagine/reclama; poate in afara de ultima strofa, care e mai dinamica (sunt mai multe verbe). misto

pe scurt: CD adica un complement direct?
________________________________________

Nume: Dmitri Miticov

Data: 03.04.2007 – 09:44

Nu mi se pare grozav. Poate doar finalul sa fie o imagine mai buna, dar il strica dubla referinta, ma rog, rasturnarea aceea cam pe poanta.
Eu ma mai gandesc la folosirea persoanei a 2-a. Cateodata da foarte bine, dar de cele mai multe ori cred ca nu, mai ales ca a devenit asa un fel de moda, dar una chiar enervanta.
Plus ca „e o zi” e stangace ca sa incepi asa. De ce nu „lumea se rupe
secvenţial ca în benzile desenate ” si asa mai departe.
Iar poezia asta are cam multe definitii, eu n-as vrea ca poezia sa dea atatea definitii, eu incerc de ex. sa folosesc cat mai putin definitii din astea cu „este”

pe scurt: cam asta zic
copy-paste [adya
proza de   .    
ilie a dat cu copy-paste

Sunt o persoana absolut normala, cateodata instabila emotional,dak aqm ma vezi trantind si distrugand de nervi,cel mai probabil in urmatoarea jumatate de ora ma vei vedea imbratzishand pe toata loomea si dansand de fericire.Nu fumez!Nu consum alcoolice.Cu-atat mai putzin narcotice.Si cofeina imi km displace dar de la Cola nu ma abtzin.De cele mai multe ori prefer ceaiurile naturale,in special ceaiul verde si cele de fructe.Citesc Dostoevsky,Balzac si Dumas.Ma dau in vant dupa picturile surreal,in special Salvador Dali.Ma mai atrag si pozele manga sau anime.I LOVE CARTOONS!In special Happy Tree Friends.Prietenii imi spun adesea k seman q Flippy,eu totushi tind sa cred k aduc mai mult q Giggles.Imi plac filmele SF(in special cele q mutantzi gen X-men,spiderman,Fantastic Four).NU SUPORT MANELELE!Nici dupa muzika prea comerciala nu ma dau in vant.Dak se intampla totushi sa ascult vreo melodie mai comerciala, aceea nu va fi in niciun caz din Romania,si o voi face probabil pt k voi avea ce asculta la ea, k va avea totushi un mesaj bun de transims la public.Mananc in special junk-food si ciocolata(in special alba-nu ma prea pasioneaza dark chocolate–cu exceptzia celei q cafea dela heidi-passion pour chocolat–).Sunt perfect constienta k nu fac delok bn la silueta dar i just don’t care atata timp kt nu exagerez si nu-mi stric si sanatatea,ceea ce oriqm nu se intampla.Nu prea imi pasa ce cred ceilaltzi despre mn dekt dak vine din partea persoanelor fff apropiate, la kare tzin mult, sau dak e cv ce imi contrazice si nu imi respecta stilul de viatza, visele,prietenii,familia.Am o mentalitate de scriitor, asta fiind de fapt si vocatzia mea.CREEZ!Creez oameni,locuri,situatzii,relatzii…lumi…Dar in special imi place sa creez OAMENI! Sunt adepta unei religii(de fapt, hai sa nu-i spunem religie, mai degraba mentalitate, concept) naturaliste.Imi displace coruptzia unor fetze bisericesti.Cred in mult mai eficienta relatzie directa intre om si Dumnezeu.Conduc o revolutzie mondiala impotriva PROSTIEI!!! prostie care ar putea include: ipocrizie,snobism,fitze,imbecilitate,badaranie,misoginism,invidie,rasism,(discriminari in general),pupincurisme,…etc,etc,etc… .Incerc sa strang kt mai multzi adeptzi pt aceasta miscare, q scopul caritabil de a extermina sau makar de a reduce aceasta boala mintala aparent incurabila numita Prostie, care devine din ce in ce mai epidemica,si se extinde ingrijorator si infricosator de mult.Iubesc animalele! Toate animalele!Fara exceptii…kiar si cele mult prea mari.Din categoria pets imi plac in special matzele(q precadere motanii),poate si broscutzele tzestoase,…desi sunt dragutzi imi displac porcushorii de guineea pt k produc alergii, dar si cuplurile d papagali pt k se salbaticesc prea mult. Dintre animalele wild imi plac in special lupii,elefantii si cangurii.Relatzii sentimentale de mare valoare pot stabili cu caii,sunt animale foarte inteligente care stiu sa aprecieze o prietenie(nu radeti de mn k stiu ce spun),recunostintza la o cabalina poate atinge cote impresionante.Consider k : „Patience is a man’s best quality”, deci, cei ce au avut rabdarea suficienta sa citeasca pana aici merita TOT respectul si admiratzia mea.Ar mai fi atat de multe de spus dar…qm ce-i prea mult strika..maybe next time;)

calm.dimineata (sa futi inseamna sa iubesti din nou…
poezie de   .    
Florin se simte corp romanesc

„sa futi inseamna sa iubesti din nou” mi-a zis L.F. poate are dreptate
doar ca
nu stiu cum am invatat de acasa ca nu e frumos sa iubesti decat in familie
si anume
o singura persoana si eu ce fac acum, daca am un copil? pe cine iubesc pe cine fut
pe cine
mint pe cine pacalesc pe cine consiliez pentru un ban in plus in lumea oamenilor cinstiti
si asculta
suntem o singura familie cu tot ce ne dorim inscriptionat pe codul de bare al degetelor
ce vrei
ce vrei ce vrei tot ce vrei este numai un nume limba iese pe buza un pic
e un
pistol de jucarie stralucitor pac pac esti luat pac pac esti luat pac pac
 
 
Data publicarii:
12.04.2007 – 04:35

vizionari: 797

nr. comentarii: 4

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: swamiji kaliananda

Data: 13.04.2007 – 05:15

asta ce vrea sa fie? poezie scrisa de personajul Virgil din Take the money and run?

pe scurt: pac pac 
________________________________________

Nume: .

Data: 13.04.2007 – 06:42

era cu pistol de jucarie? luaaaat

pe scurt: florin se bucura ca un copil
________________________________________

Nume: claudiu komartin

Data: 15.04.2007 – 17:54

„cu tot ce ne dorim inscriptionat pe codul de bare al degetelor
ce vrei
ce vrei ce vrei tot ce vrei este numai un nume limba iese pe buza un pic”

chestia asta e r.ţupa pe faţă!

pe scurt: te-am prins
________________________________________

Nume: .

Data: 15.04.2007 – 22:45

E adevarat ca e din Corpuri Romanesti, dar nu cred ca are pretentii de copyright nimeni pe codul de bare, si nici pe limba scoasa putin pe buze… daca ai avea, Tupa ai fi un obosit.
Da’ n-ai, stiu eu ca n-ai… esti cool, Tupa.

P.S.Ca veni vorba, imi dai si mie numarul tau de telefon? De fapt nu mi-l mai da, vroiam doar sa te intreb cine-i mai misto Adi Schiop sau Nelu Chiva, ca nu-mi raspunde nimeni si am auzit ca tu esti gay frendly.
pe scurt: .Florin i=o zice verde-n fatza lui Tzupa
calm. dimineata (sexul e…
poezie de   .    
Sandra face muste si motorase:

sexul
e pentru
copii
 
 
Data publicarii:
27.04.2007 – 06:43

vizionari: 570

nr. comentarii: 5

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: ionut chiva

Data: 27.04.2007 – 17:24

razvan, abandoneaza proiektul asta. e f prost.

pe scurt: …
________________________________________

Nume: ionut chiva

Data: 27.04.2007 – 19:49

razvaaan sshhht. kred ka aplekat george…fi atent…ce vroiam sa zic e ca faza asta cu .-ul ludic e de foarte mare kkt. intzelegi? n o inghite nimeni. ma rog, nimeni din lumea buna a majoretelor  shhhhtttt…razvan, fi atent… incet, shhht….e o porkarie ce faci, razvan, punktul e moartea pasiunii. doar kristina rezista, fa i kont deshi no sa pt ca tzi place sa fii animatorul proiectului .  .naso razvan, razvan e un proikt f urit si lipsit de expresivitate, intzelegi?shhhhtttt…termina l .

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 28.04.2007 – 02:57

cat la suta din acest tecst este pedofilie?

iar prozatorului ionuts kiwa nam dei transmis decat atata: eshti o fructa! 

pe scurt: …ilie se intreaba
calm.(fetitza shtie un joc nou) aer
poezie de   .    
punctuletzul c. 😛
(acesta este un txt sexy)
pt diana
fetitza stie un joc nou
1. degeaba
fetiţa n-are să privească într-acolo
într-acolo unde eşti
tu
îşi va potrivi mai bine gulerul hăinuţei
îşi va cerceta uimită ceasul
îşi va apăsa căştile în urechi
fetiţa e şi rea
dacă vrea
fetiţa e şi prea crescută
şi rea
caută un colţ în care să se ascundă
un colţ în care să se odihnească
2. fetiţa dacă vrea începe să gândească
lucruri
tu îi scormoneşti mintea
când vrei tu
mintea ei care iese şi se întinde pe ecran
ca un abur incarcat cu energie din dosarele X
şi ce mai scormoneşti
şi ce-i pasă fetiţei
caută un colţ numai aşa să se protejeze
nu se ştie de ce să se protejeze
îşi potriveşte brăţara
îşi lustruieşte pantofiorii de lac
tu îi scormoneşti creierul cu degetele tale de băieţel
şi ea se retrage în rochiţa ei de voal
imaginară
îşi dă părul pe spate pentru bentiţa ei albă
imaginară
3. prima dată fetiţei i-a fost foarte frică
acum nu cu adevărat
se lipeşte cu spatele de zid
stă cu spatele drept
lipit de zid
îşi lăsa greutatea în genunchi
nu te caută fetiţa
nici dacă ar fi să vrea cu adevărat nu te-ar căuta
nici dacă şi-ar dori cu adevărat
să facă dreptate
nici dacă şi-ar dori cu adevărat
o reacţie
s-o protejeze
mai bine aşa
se concentrează asupra propriului trup
îl verifică
4. mai bine aşa iese la aer
îşi pune ochelarii de soare
apasă căştile în urechi fetiţa
rea aşa cum e
are paşi mici şi cuminţi
şi se iubeşte de-asta tot construieşte în jurul ei
4. filme
cărţi
stiluri
ţie ce-ţi pasă
scormoneşti în creierul ei când vrei tu
scormoneşti cu degetele tale de băieţel

5. eşti şi tu un trup viu
asta vrea să uite fetiţa
senzorii
ea să fie fotograful nu mai mult
cerul să intre în aparat
cerul acoperişurile unse lucioase antenele subţiri
alina
trenuleţul de jucărie
femeia cu părul negru
frica din femeia
cu părul negru negru
tu sa intri
să nu aştepţi să te trezească ea
din somn
6. mai bine să dormi
să ştie ea că sunt senzorii off
să respire aer curat
să se gândeasca la trupul ei şi la ce e
înăuntru
mai bine
7. fetiţa arunca năvodul
în apa tulbure
sângele tău se acumulează în inimă
acumulezi
acumulezi sânge
ea aruncă năvodul
cu o forţă nebănuită scoate tot de-acolo
dar nu crezi ca aşteptarea e
in general
doar
un context
8. fetiţa are ochii mai mult desenaţi decât vii
bine o să-ţi dea tot fetiţa
o să deşerte în faţa ta sacul cu jucării
să iei ce vrei tu de-acolo
să te joci cât vrei tu cu ele
o să-ţi dea absolut tot
dar
 
 
Data publicarii:
07.05.2007 – 08:03

vizionari: 608

nr. comentarii: 9

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: diana

Data: 07.05.2007 – 08:34

imi plac fetitzele, dosarele X si papusile sexy de plastic

acum uite ce facui din secventele 7 si 8:

7. fetiţa aruncă năvodul
în apa tulbure
sângele tău se acumulează în inimă

acumulezi
şi în aşteptarea asta

8. cu ochii mai mult desenaţi decât vii

fetiţa
o să deşerte în faţa ta sacul cu jucării
să iei de-acolo
o să-ţi dea absolut tot

ce vrei
pe scurt: ..multzu 
________________________________________

Nume: .

Data: 07.05.2007 – 08:36

pai da ca sa fie sexy nu trebe si vorbe goale 😛
pe scurt: …
________________________________________

Nume: khora

Data: 07.05.2007 – 11:17

imi place tare  as vrea sa scriu un comm f aplicat si sa spun cum si de ce imi place, dar nu pot  cel putin acum  daca o sa fiu in the mood, revin

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 07.05.2007 – 12:27

pe scurt: …
________________________________________

Nume: naivul

Data: 07.05.2007 – 13:15

da e misto. mi-a venit in minte un desen manga. poate si pt ca ascultam dnb. aer curat in poezia asta

pe scurt: punct
________________________________________

Nume: naivul

Data: 07.05.2007 – 13:16

uite am zis aer curat fara sa fi citit titlul

pe scurt: punctt
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 07.05.2007 – 13:41

stapineste bine fetitsa soundul anilor 80 

pe scurt: si da, este un poem frumos
________________________________________

Nume: .

Data: 08.05.2007 – 00:42

nu numai pentru ca ascultai dnb ti-a venit in minte manga naiv ce shti 😛
 

ola andrei 😛

eu inca mai am chef de joaca, so: un supliment cu altfel de fetitze 
sunt doua linkuri akolo forget the bla bla bla
pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 08.05.2007 – 00:46

acolo adika aici :

http://vinyl-displayofsakura.blogspot.com
pe scurt: …
Moartea comunistului trist de Florin P.
poezie de   .    
Cand mergi să te speli pe mâini te gândeşti că e bine
Că n-ai murit când erai comunist
Când lumea trebuia să fie mai bună dar nu era

Toţi avem o poveste tristă ascunsă undeva
Care justifică orice, merge o vreme
Şi te speli pe maini până când plângi

sau

Şi mai bine până îţi vine amar în gură
E frumos cand mori sa spui spuneti asa:

Eu am vrut sa fac bine dar
dar
dar
Eram trist.

Si

Sufletul meu comunist a suferit si a zis ca
Nu mai stiu ce, ceva in limba lui

Iei prosopelul si pe el iti raman imprimate doua urme
Una pe partea cu faţa alta pe partea cu mainile

Noi comunistii ne gândim frumos la lume
Noi comuniştii suntem trişti pentru că lumea,
La moartea noastră, ne bagă pe gât stelele despre care am trăncănit

Când

Mori îţi pare un pic rău, îţi aminteşti ca nu te-ai spălat pe dinţi şi
Asta se vede dar te linişteşti imediat
Îţi dai seama:
Ţie oricum nu mai are cum să-ţi mai miroasă

dar

E mai trist pentru cei care se nimeresc prin zonă,
Partea cu faţa e mai aproape, ţine mirosul. La fel se intampla si atunci
Când răsuceam robinetul şi o luam de la capăt cu gustul ala de pelin

Noi, care am fost trişti comunişti o să murim pe rând,
Îi salut pe cei care vin, veseli comunişti
Cu gurile doldora de stele şi cuvinte de legătură, ăăăăă…. asadar: venceremos
 
 
Data publicarii:
08.05.2007 – 08:09

vizionari: 447

nr. comentarii: 3

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: ruslan carţa

Data: 09.05.2007 – 03:39

Daca l-ai aduna un pic in pagina (cel pentru mine e imprastiat) …
M-am amuzat cititndu-l, mi-a placut.
pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 09.05.2007 – 10:48

Imediat rezolv, Ruslan

pe scurt: punctul f se simte incurajat
________________________________________

Nume: .

Data: 09.05.2007 – 10:50

Nu puot, vorbeste comunistul prin mine…. asa, imprastiat si confuz, dar mort.

pe scurt: punctul f se recunoaste invins
Moartea administratorului de bloc de Florin P
poezie de   .    
nimic, nimic, nimic in afara registrelor mele
nimic, nimic, nimic in afara minei de pix albastru si rosu
nimic, nimic, nimic in afara mainii mele care trage liniile

lucruri, gaze, lucrari, apa, contoare, intretinere si seara
deschid geamul si respir de cateva ori scurt si ma opresc
privesc de la stanga la dreapta copacii, copii din micul parc
leganati pe scranciob, aud stirea zilei si dau drumul la aer

acum deschid fereastra si nimic nimic nimic numai cald si cald si cald
si brusc rece si un pic de mina de pix care
se intinde repede pe chitantzierul ala negru deschis dintr-o data peste mine

A murit Andreea Marin de Florin P
poezie de   .    
Amdrea Marin a mai oftat o data si
Cand a deschis gura sa injure iar
Nu a mai iesit nimic a murit

O suvita de par s-a rostogolit usor
Purtata de curentul de sub usa pe covor
Si a disparut sub pat

Parchetul a pocnit incet
Afara era tot vara si nimic
Nu lasa sa se vada ca aici

In blocul de locuinte din Grigorescu
Ca un batran cu basca cazuta pe fata
cu capul sprijinit in piept

A tacut brusc si parca asculta
Andreea Marin, mama a doi copii care locuiesc alaturi se
Destrama usor in caldura uscata a serii
 
 
Data publicarii:
11.05.2007 – 09:16

vizionari: 715

nr. comentarii: 5

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: .

Data: 11.05.2007 – 09:26

Mi se pare ieftin, Florin sa iti iei la suturi personajele. In plus, cred ca ar trebui sa iti alegi cu mai multa atentie subiectele…. ok, mare, dar nu crezi ca normal ar fi sa vorbesti frumos? Mai ales ca are 2 copii.

pe scurt: Punctul A, de data asta e prea mult, uite, Chiva povesteste un vis cu Leopoldina Balanuta dar nu o omoara…
________________________________________

Nume: ovia herbert

Data: 11.05.2007 – 18:27

e frumos in grigorescu iar andreea te prinde in brate si te saruta pe frunte ca pe un copil.

toti suntem copii ei miorlaiciosi disperati. neajutorati. pai in grigorescu aici unde imi da de mancare andreea scumpa de ea.veniti si voi. si o sa vi se arate asa cum eu nu am vazut-o niciodata!
pe scurt: …sa vina sa intre sa desmierde inima
________________________________________

Nume: .

Data: 16.05.2007 – 09:35

Cred ca poezia ar trebui sa ne vorbeasca despre lucruri frumoase. Dumneavoastra bateti campii. Ma duc sa ascult „Un copac cu flori” ca e mai poetic. Si sa stiti ca batranul de la Grigorescu cu basca cazuta pe fata e unchiul meu. Si nici nu e asa batran cum sugerati.

Ma scuzati, dar n-am putut sa ma abtin. Succes.
pe scurt: Angela Similea nu permite
________________________________________

Nume: .

Data: 16.05.2007 – 09:42

As vrea sa spun inca de la inceput ca eu nu sunt de acord nici cu colega mea Angela Similea si nici cu unchiul dumneaei care isi tine basca pe fata. cred ca poezia de fata surprinde sufletul „la iesire” daca imi este permisa formularea.

Cred ca toti am avea de invatat numai lucruri bune daca ne-am uita la vecinii nostri ca la Andreea Marin. Cred ca poezia tocmai de aici vine, si anume, ca ei (vecinii nostri) nu sunt Andreea Marin. Nici nu au cum sa fie, ei cresc rosii pe balcon… sau e un fel de a spune… pentru ca nu cred ca mai creste cineva rosii pe balcon.

In acelasi timp am remarcat o anumita inclinatie spre morbid a poetului de mai sus. Eu nu am fost membra de partid, dar ceea ce a facut cu bietul comunist intr-un poem anterios m-a convins sa il urmaresc mai departe. Acum, cred ca nu m-am inselat. Inclinatia sa spre morbid seamana cu acea „tristete” pe care o au magazinele la ora inchiderii, sau mallul noaptea, cand numai vanzatorii se mai bucura ca pleaca acasa restul este cumva dezolant.

Si mai cred ca moartea descrisa astfel este digerabila cu toate ca stiu foarte bine ca nu se poate muri asa cu una cu doua. Dar cuvintele ne ajuta.
pe scurt: Buna ziua, ma numesc Mihaela Runceanu si nu sunt de acord cu colega mea
________________________________________

Nume: .

Data: 16.05.2007 – 09:48

Draga Mihaela, nu stiu ce ai citit tu in ultima vreme dar eu am stat in brate cu Atelierele Poeziei de Mircea A Diaconu. Si nu, nu am crezut ca este actorul. Am gasit acolo o multime de date despre ceea ce si-a propus poezia romaneasca contemporana. Si, lasa-ma sa imi fac o parere personala, nu cred ca este o directie potrivita. Sau, nu este o directie potrivita pana la capat.

Nu sunt dintre acelea care cred ca poezia trebuie sa aiba rima mereu, ca Marina Florea sau Marian Nistor, dar cred ca ar trebui sa dezvaluie ceva relevant, ca piesele neuitatului Gica Petrescu. Altfel este exact ca muzica hard rock, daca n-ai motocicleta nu iti aduce nici o satisfactie.

Si care ar fi motocicleta acestei poezii ?  (ca sa te provoc la un dialog pentru ca suntem colege si asta inseamna ca doua pareri sunt mai bune decat una, mai ales la noi, artistii)
pe scurt: Angela Similea ar vrea sa recomande o carte
calm. seara [seara pe dulapior…]
poezie de   .    
Vistor spune ca

seara pe dulăpior, o veioză
în cana mea cu ceai, o muscă
pe vitrina şifonierului, o altă muscă
îmi întind trupul obosit pe pat printre perne şi

privesc aşa pe jumătate adormit
un film întâmplător,

musca da, aşa se cheamă filmul,
musca şi-ntr-o pauză publicitară
văd pe tavan printr-o lentilă cu zoom
două muşte şi

stăteau aşa una peste cealaltă
 
 
Data publicarii:
22.05.2007 – 03:45

vizionari: 378

nr. comentarii: 2

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: dan sociu

Data: 22.05.2007 – 06:44

ieri dimineata, cind am ajuns la serviciu, cine crezi ca era in biroul meu: jeff goldbloom

vb serios (toarna un film aici)
pe scurt: …musca
________________________________________

Nume: radu vancu

Data: 22.05.2007 – 07:24

Si nu era cu el si Jeff Goldblum? 

Pleca inseara asta la Iasi. N-o sa pretin ca, e terasa la Yes, o sa vad sclipind intermitent umbra ta si a Vivianei, dar o sa simt.
pe scurt: …
plânsul lui dmitri
eseu de   .    
ÿlÿe semnează acest eseu

legat cu eşarfe de patul metalic
dmitri scrutează semiîntunericul
încăperii de hotel sau motel unde
nu ştie cum dracu a ajuns. însă
nu-i vreme pentru întrebări! dmitri icneşte o dată scurt,
apoi în cascade şi prelung, căci vede apropiindu-se
o babă americană goală-goluţă,
care agită un spray afrodisiac.
“curva asta precis m-a drogat” gândeşte dmitri.
însă ce poa` să facă?
numai de-ar transforma disonanţa cognitivă în fior poetic!
 
 
Data publicarii:
22.05.2007 – 05:12

vizionari: 609

nr. comentarii: 9

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: dumitru bădiţa

Data: 22.05.2007 – 05:29

toti va precipitati acum sa luati peste picior o clona care promitea sa fie altceva decat originalul, adica ceea ce trebuie sa fie o clona.
pe scurt: …
________________________________________

Nume: dumitru bădiţa

Data: 22.05.2007 – 05:34

ma rog, am eu niste teorii originale despre cum trebuie sa fie clonele literare, va previn, nu cele biologice, acolo nu ma bag, va priveste ce faceti cu viitorul vostru.

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 22.05.2007 – 05:34

dumitre sezi bland ca daca nu te paxtisez si pe tine 

pe scurt: … ÿlÿe
________________________________________

Nume: dumitru bădiţa

Data: 22.05.2007 – 05:35

dumitre, asta/i vocativ de maramu!

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 22.05.2007 – 05:37

n-am vazut alalat comentariu deci ca o clona cinstita ce ma aflu te rog sa-ti expui teoria pe scurt, sunt interesat

pe scurt: …tot ÿlÿe
________________________________________

Nume: dumitru bădiţa

Data: 22.05.2007 – 05:38

iar pastişa, unii o învaţă în familie

pe scurt: …
________________________________________

Nume: claudiu komartin

Data: 22.05.2007 – 06:31

într-o bună zi, eu şi dmitri miticov vom intra împreună pe uşa de la Castel, iar voi vă veţi mira foarte, şi vom sta acolo şi vom râde împreună până la ziuă 

pe scurt: …
________________________________________

Nume: dan sociu

Data: 22.05.2007 – 06:37

schizofrenicule! 

pe scurt: …
________________________________________

Nume: Dmitri Miticov

Data: 23.05.2007 – 04:20

 Claudiu, tu iti dai seama ca astia ne cred unul si-acelasi? Si cu cat as incerca sa neg, cu atat ei ar crede mai mult in asta  De fapt orice fac, poate si comentariul de fata, le intareste convingerea  E fascinant. Dupa cum vezi, draga Claudiu, eu rad deja, insa tu sa stii ca eu scriu cu toata seriozitatea la cartea mea. Cateodata lucrurile evidente sunt asa de greu de vazut… avea Einstein o vorba despre prejudecati.
Ei bine, eu scriu mai departe in mica mea camera. Adevarat spui tu, Claudiu, noi vom rade de toate acestea si de multe altele… dar la care Castel? aici nu mai inteleg aluzia
cum ar spune bădiţa că ar spune medeea dac-ar fi kabir
note de   .    
din urina de găină
a ieşit o tescovină
buuuuună
da` puţină
 
 
 
Data publicarii:
06.06.2007 – 09:06

vizionari: 374

nr. comentarii: 2

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: .

Data: 06.06.2007 – 09:08

am uitat să semnez

pe scurt: ÿlÿe
________________________________________

Nume: dumitru bădiţa

Data: 06.06.2007 – 13:00

mă intimidează bufoneria asta, e din clasa umorului neaoş, implacabil, produs să te suprime, cu atât mai fatal cu cât disperi să-i dai o replică. punctule, n-am nicio replică, îmi plec capul, îmi lipesc bărbia de piept, închid ochii şi cred că există o dreptate proprie  condiţiei mele mizerabile.
pe scurt: …
poezie aplicată
poezie de   .    
de ÿlÿe scotch

vin de la fosă
cu două găleţi umplute drastic
iar în buzunarul blugilor am
un prezervativ.
 
 
Data publicarii:
11.06.2007 – 12:42

vizionari: 556

nr. comentarii: 4

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: stefan manasia

Data: 12.06.2007 – 00:57

parerea mea e ca „poezia aplicata” e peste catrenul din Charles Simic cules de culegatorul Sociu. daca acolo imaginea e cautata, pretioasa ca pestii de sticla din podul casei lui Vasile Leac, aici textul e frust, osmotic, neanderthalian.

pe scurt: …bursucii catre ylye
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 17.06.2007 – 09:08

scotch you ylye you scotch

pe scurt: bursucul drastic
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 17.06.2007 – 09:12

eu nu stiu cum poate manasia sa relationeze neanderthalian cu osmotic.

pe scurt: osmoza e in alta parte
________________________________________

Nume: .

Data: 17.06.2007 – 09:24

o, tu, fiu al mănăşturului ş-al poşagăi, dac-ai vedea varianta neprescurtată…

pe scurt: …ÿlÿe către bursucul recalcitrant
Doi pitici
poezie de   .    
Victor Negru again:
În cartierul Sofiei trăiesc doi pitici.
Un pitic bea poşircă apoi îşi scuipă dinţii
în faţa Sofiei şi peste noapte îi cresc
la loc mult mai albi mult mai ascuţiţi.
Asta îi dă de lucru, îl chinuie de parcă are
arici pe cerul gurii, de-l năpădeşte acreala
sângelui. Piticul cu părul roşcat loveşte cu fruntea
tejgheaua crâşmei, se uită sub fusta Sofiei
şi înfige un deget alb gros pistruiat între coapsele
ei umede lipite. Un pitic vine dimineaţa, iar celălalt
seara. O oră trece până când vine al doilea pitic.
Sofia stă fix trei ore în crâşmă, câte o oră cu
fiecare pitic.
 
 
Data publicarii:
25.06.2007 – 08:42

vizionari: 415

nr. comentarii: 1

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: dan sociu

Data: 25.06.2007 – 11:06

victor, ai vazut „midget on wheels”? e cel mai tare produs „tasteless videos” (dupa „fuckers of oz”, bineinteles)
Gumiţa
proza de   .    
se dedică mai întâi lui iulian doroftei, apoi lui laurenţiu ursu şi abia în al 3-lea rând lui tudor creţu

– Bună ziua daţi-mi vă rog frumos o cola la doi litri şi un danhil laiţ.
– Nouăşşapte de mii n-aveţi două mii mărunt să vă dau cinci mii?
– N-am îmi pare rău.
– Atunci vă dau o gumiţă.
– Dar mai bine vă dau eu un holzşurub şi-mi daţi cinci mii.
– Dar ce să fac eu cu holzşurubul?
– Dar eu ce să fac cu gumiţa?
 
 
Data publicarii:
25.06.2007 – 11:26

vizionari: 516

nr. comentarii: 4

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: .

Data: 25.06.2007 – 11:28

ÿlÿe a compus

pe scurt: descompuneţi voi
________________________________________

Nume: lavinia braniste

Data: 26.06.2007 – 04:19

the rest is silence  . ce adevarat!
pe scurt: tare, frate
________________________________________

Nume: felix nicolau

Data: 14.12.2007 – 02:59

asta e veche, clasica deja. culmea e ca desi ai mult humor, cele mai faine texte ale tale sunt cele seci, drastice–asa mi se pare

pe scurt: …culmea
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 14.12.2007 – 03:46

ei da

pe scurt: …
zi de vară by cristina
poezie de   .    
cei mai mulţi îşi continuă drumul
ridicând în goană praful subţire
până sus
pe portiere şi geamuri
şi lăsând în urmă norişori albi
de dimensiunea unui cârd tăcut de gâşte

aici e prea aproape de vamă
şi nu sunt mai mult de câteva fire de nisip
dar e bine
evităm plaja contaminată şi
suntem singuri

numai noi doi
şi madi
care trebuie să caute
ca întotdeauna
întâmplări de acum o sută de ani
cu degetul prin apă

ne-am întins prosoapele direct pe ciment
am lăsat într-un colţ
aparatul foto telefoanele
şi o punguţă cu mere verzi
acoperite cu haine
stăm pe coate

când devine insuportabil
cimentul ne împinge în sus
munţi de carne coaptă
cu privirile aburite sub ochelarii de soare
cu părul încins ca o claie de fân
ridicat în vârful capului
coborâm pe scări
direct în dunăre

apa alunecă rece
în cele mai îndepărtate rădăcini de sânge
capul se răsuceşte ca o minge de plastic
uşor de tot

ne agăţăm cu degete albicioase de pietre
şi mai rămânem aşa
câteva minute lungi
scufundaţi lângă mal

dunărea e curată
numai rar câte-o sticlă de 0.5 pluteşte
cu eticheta desprinsă

madi tocmai îmi arată şi ea ceva
la început pare un ciot de lemn
dar nu
e un căţeluş cu toate cele patru labe înfipte în apă
cu coada răsucindu-se veselă pe valuri
cu capul în jos
un căţeluş negru
urmat la câţiva metri de fratele lui

totul se strânge atunci
tot ce am împrăştiat neglijent în aer
într-o zi cu soare
se strânge în creier
într-un singur
subacvatic
scâncet
 
 
Data publicarii:
28.06.2007 – 01:20

vizionari: 746

nr. comentarii: 8

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: stefan manasia

Data: 28.06.2007 – 02:40

e viu si emotionant poemul tau. incepe ca un jurnal lenes estival si se termina cu o imagine care nu mai are nevoie de comentarii (cel putin pt mine)

pe scurt: …
________________________________________

Nume: claudiu komartin

Data: 28.06.2007 – 12:02

e un poem mediocru, o zeamă lungă, fiindcă-i plin de imperfecţiuni şi de banalităţi şi clişee. tot ce ai scris aici în 50 de versuri ar putea fi rezumat de un poet în cel mult şase versuri clare, exacte şi „vii” (a se vedea, printre alţii, ce fac din tema asta alde Seferis, Pavese sau Ion Pillat). până acolo mai e mult de tot.

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 28.06.2007 – 12:44

salut stefan 

nu e o „zeama lunga” claudiu este „o zi de vara”
zilele de vara sunt pline de imperfectiuni si de banalitati si de clisee
cel putin zilele mele de vara
seferis pavese si pillat pt mine sunt morti. sorry
si nu vreau sa ajung pana acolo. de fapt, nu vreau sa ajung nicaieri 😛
oricum ma bucur ca ai zis ce-ai avut de zis 

cristina
pe scurt: …
________________________________________

Nume: claudiu komartin

Data: 28.06.2007 – 13:35

da, asta spuneam eu, poate n-ai înţeles: oamenii ăia morţi sunt, cel puţin în scris, mai vii decât tine.

pe scurt: …
________________________________________

Nume: claudiu komartin

Data: 28.06.2007 – 13:36

şi nu înţeleg de ce, de vreme ce ai plecat de pe club, reapari aici cu poeme

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 28.06.2007 – 22:55

am inteles din prima, stai linistit      ce e mort pt mine e viu pt tine si ce e mort pt tine e (necesar) viu pt mine 😛 nu?

si uite ca am raspuns si la al doilea comentariu: din moment ce nu sunt vie, nu sunt, si din moment ce nu sunt, am plecat  poemele, dupa cate se pare, au ramas…
pe scurt: …pt claudiu, de la morti
________________________________________

Nume: pretoria

Data: 01.07.2007 – 16:29

claudiu i see dead people

pe scurt: …
________________________________________

Nume: andrei dobos

Data: 10.07.2007 – 10:56

i see bruce willis
pe scurt: …
________________________________________
 
m_m_m_maria
poezie de   .    
ÿlÿe vi-l prezintă pe bogdănel în toată splendoarea lui
poetu şi soarele
FĂCUSE INSOLAŢIE ŞI ERA TRIST.
poetu şi muzica
SCOATE LIMBA
SĂ ŢI-O TAI
N-AI O SUTĂ
CA SĂ-MI DAI
ŢI-O DAU ÎNAPOI
DUPĂ CE-ŢI LIPEŞTI LIMBA LA LOC.
poetu şi poezia
MARE ESTE OGRADA
MARE ESTE
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
VORBA CÂNTECULUI.
poetu şi politeţea
SĂRU`MÂNA TANTI NUTZA
SERVUS BOGDANE
CE MAI FACEŢI TANTI NUTZA
BINE FAC BOGDANE
CU SĂNĂTATEA TANTI NUTZA
CU SĂNĂTATEA BOGDANE
ŞI MARIA CE MAI FACE
MARIA BINE FACE BOGDANE
TOT STUDENTĂ MARIA
STUDENTĂ BOGDANE
LA ISE TANTI NUTZA
LA ISE BOGDANE
N-AM VĂZUT-O DIN TOAMNĂ TANTI NUTZA
NU IESE BOGDANE
BINE FACE TANTI NUTZA
poetu şi poetessa
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA

URMEAZĂ STROFA A-2-A

MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA

URMEAZĂ STROFA A-3-A

MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA
MAM-MAM-MARIA

ACUM URMEAZĂ STAŢIA PIAŢA UNIRII CU PERONUL PE PARTEA STÂNGĂ.
 
 
 
Data publicarii:
01.07.2007 – 16:15

vizionari: 493

nr. comentarii: 1

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: ovia herbert

Data: 03.07.2007 – 12:56

marfa. la unirii este atata aglomeratie. si numai recunosti pe nimeni. studente? mii. sute. ale altora.

sau ale lor! ograda este mareeeeeeee. pe cine aleg?
pe scurt: …urmeaza statia nemuririi

poezie fiartă [eugen îşi fierbe sumanul
eseu de   .    
by ÿlÿe

într-un cazan
plin de catran
fierbe eugen
suman
 
 
Data publicarii:
08.08.2007 – 19:31

vizionari: 532

nr. comentarii: 4

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: mouse click

Data: 08.08.2007 – 23:26

doamne-ajuta

pe scurt: …
________________________________________

Nume: naivul

Data: 09.08.2007 – 05:55

carbunii sunt principala sursa de poluare
pe scurt: catran
________________________________________

Nume: lavinia braniste

Data: 10.08.2007 – 06:42

aproape haiku. esenta e in ultimul vers. cum se citeste „suman”? (eu zic ca-i mai misto cu accentul pe u)

pe scurt: …
________________________________________

Nume: mouse click

Data: 10.08.2007 – 06:48

eu asa il citesc.

pe scurt: …
________________________________________

CAP DE CAUCIUC
anunt de   .    
by ÿlÿe

pe vremuri,
la trustul carpaţi,
era un magazioner
căruia i se spunea
cap de cauciuc.
acestui magazioner
dacă îi cereai o roabă
ţi-o dădea,
căci avea multe.
 
 
Data publicarii:
03.12.2007 – 13:19

vizionari: 243

nr. comentarii: 6

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: .

Data: 03.12.2007 – 13:50

ylye is back

Dan, am primit o ingsigna in care cred ca e vorba de emo: Shakespeare hates your emo poems da’ am auzit ca egzista si una eMco i’m loving it
pe scurt: razvan se bucura (lovin’ it)
________________________________________

Nume: dan sociu

Data: 03.12.2007 – 14:26

de unde? vreau si eu

pe scurt: …
________________________________________

Nume: laurentiu enache

Data: 03.12.2007 – 15:07

ylye am ceva ptr tine
http://youtube.com/watch?v=uaoDLgRb9bg

pe scurt: ÿlÿe use the force
________________________________________

Nume: .

Data: 04.12.2007 – 11:20

ă foarte complicat ă cred.

pe scurt: … ÿlÿe is black
________________________________________

Nume: tosa claudiu

Data: 04.12.2007 – 11:26

ylye fara palarie pune-o pe aia cu japonezul. cum era, cu copacul japonez sau nu mai stiu exact, cu muzica etc. era misto 

pe scurt: …
________________________________________

Nume: .

Data: 04.12.2007 – 11:38

nu pot ptr. că aia nu e relaţională

pe scurt: …the bâlci must go on

stand by [puncteaza victor negru ]
poezie de   .    
în stomacul meu
funcţionează o maşinărie
complexă care îmi transmite
prin impulsuri electrice
că iubeşte oamenii şi
se va sacrifica pentru ei

creierul meu stimulat
se încordează ca un pumn
şi loveşte
 
 
Data publicarii:
04.12.2007 – 01:07

vizionari: 253

nr. comentarii: 4

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: green plastic

Data: 04.12.2007 – 01:37

in ce consta proiectul asta, razvan? propui un caleidoscop al stilurilor in scris? ramine la nivelul ambiguu?

pe scurt: un bîlci
________________________________________

Nume: naivul

Data: 04.12.2007 – 14:27

fetele.. mereu grabite 

pe scurt: of
________________________________________

Nume: .

Data: 04.12.2007 – 14:32

pai de ce te grabesti, abia l-am reluat

nici macar nu am strans toate poemele intr-un doc
pe scurt: vrei sa iti povestesc inainte? miei imi place la balci, tie nu? ce fel de suflet ai, Gabi, ce fel…. se preface afectat razvan si baga batista la loc in buzunarul de la piept (ca sa zic asa)
________________________________________

Nume: felix nicolau

Data: 11.12.2007 – 12:10

fain nervul asta ironic si intrucatva sastisit la modul sublim

pe scurt: …skeptik

[divinatie]
poezie de   .    
de victor negru

m-am urcat în metrou
merg până la capăt de linie
ar fi mişto să nu fie niciun cap de linie
să merg la infinit cu metroul
la fiecare staţie să urce câte o femeie
fiecare femeie să poarte un secret
întrezărit într-un fel anume de mine
să îmi imaginez ce ar putea fi
să simt în privirea lor că
nu mă înşel prea mult
Data publicarii:
14.12.2007 – 04:54

vizionari: 238

nr. comentarii: 3

   

  

< text precedent

text urmator >
 
comentarii:
 
Nume: tosa claudiu

Data: 14.12.2007 – 05:04

ma asteptam la un final putin mai fortos. de fapt mi se pare un text ok dar ar merita un final mai bun

pe scurt: …
________________________________________

Nume: vlad moldovan

Data: 16.12.2007 – 13:17

..să urce câte o femeie”___ pana aici e ok da versu ce urmeaza incepe sa scada poezia si e pacat, asa mi se pare

pe scurt: …
________________________________________

Nume: cristian sturza

Data: 19.12.2007 – 10:43

amice, e mai misto asa:

„fiecare femeie să poarte un SUTIEN
întrezărit într-un fel anume de mine
să îmi imaginez ce ar putea fi
să simt în privirea lor că
REFERITOR LA DIMENSIUNI
nu mă înşel NICIODATA prea mult”

nu?

pe scurt: …

Lasă un răspuns

 
